Beantwoord

Privacy optie My KPN niet vindbaar?

• 25 mei 2018
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8
Beste KPN,

We kregen gisteren netjes een e-mail van jullie met de melding over de nieuwe privacy wet dat sinds vandaag actief is. In deze e-mail stond dat wij geen e-mails van jullie krijgen/ontvangen en dat als we dat wel willen we ons kunnen aanmelden. Het rare is dat we wel degelijk e-mails van KPN krijgen zoals over het pluspakket. (e-mails waar ook de KPN winkel onderaan staat)

Nu wilde ik de privacy instellingen bekijken in My KPN want daar wordt naar verwezen, maar die komt niet op bij mij? hij zou volgens mij moeten staan onder 'Instellingen' na het inloggen?

Meer mensen die hem niet zien?
icon

Beste antwoord door Paul_ 25 mei 2018, 10:54

Hoi! Ik heb met je mee gezocht en zodra je inlogt met jouw KPN ID staat het aan de rechterkant. Je hoeft dus niet eerst te kiezen voor 'Thuis' of 'Mobiel':

Ik heb de mail ook gekregen en daar staat het niet heel duidelijk inderdaad. Ik geef dat natuurlijk door (maar daar doe je nu niet zoveel meer aan denk ik). Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi! Ik heb met je mee gezocht en zodra je inlogt met jouw KPN ID staat het aan de rechterkant. Je hoeft dus niet eerst te kiezen voor 'Thuis' of 'Mobiel':

Ik heb de mail ook gekregen en daar staat het niet heel duidelijk inderdaad. Ik geef dat natuurlijk door (maar daar doe je nu niet zoveel meer aan denk ik). Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Paul_,

Bedankt voor het meekijken! Ik was inderdaad gewend dat hij pas zichtbaar was na het klikken op 'vast' of 'mobiel'. Als je namelijk naar instellingen gaat (eerst op mobiel of vast drukken) geeft hij aan:

Beheer eenvoudig uw privacy, televisie, email- en telefooninstellingen

Maar privacy zit daar dus niet meer. Wil je dat doorgeven aan de My KPN mensen? dan kunnen ze de tekst wellicht aanpassen om eventuele vragen te voorkomen.
Reputatie 7
Badge +30
Het zijn wel echt goede privacysettings zeg, 3 vinkjes over op welke manier ik contact wil hebben met KPN.
Reputatie 2
@King006 Mooi gevonden, bedankt! We hebben dit vandaag aangepast :)

Alex
MijnKPN
Reputatie 6
Badge +8
@King006 Mooi gevonden, bedankt! We hebben dit vandaag aangepast :)

Alex
MijnKPN

Goed te lezen dat het is gewijzigd! Bedankt voor de terugkoppeling Alex! 🙂

Reageer