Vraag

Privé en zakelijk abonnement koppelen

  • 24 April 2019
  • 2 reacties
  • 1376 keer bekeken

Ik lees hierboven dat het op te lossen is,

ik heb mijn prive en zakelijk abonnementen gescheiden maar ik heb één emailadres, hoe kan ik deze koppelen
MVG

Ruud

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @ruudeijl, welkom! Is het een zakelijk abonnement op zakelijke naam of is het een particulier abonnement op zakelijke naam? Als het echt een zakelijk abonnement is, dan kan het niet samengevoegd worden. Je hebt dan echt een zakelijk MijnKPN account nodig daarvoor. Als dit niet zo is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer, dan kijk ik met je mee.
Reputatie 7
Badge +25
Is het inmiddels gelukt Ruud? Als er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden.