Beantwoord

probleem met de mijnkpn app

  • 7 January 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

We hebben in de mijnkpn app onze mobiele nummers staat en de prepaid kaart van onze dochter. 

Maar recent hebben we de prepaid kaart om laten zetten naar een kids sim.

Nu is het probleem dat we in het overzicht van de mijnkpn app ons zelf zien en 2x de prepaid van onze dochter. En niet de kids sim. 

Hoe haal ik de 2 prepaid overzichten weg en voeg ik de kids sim toe? We hebben het zelfde nummer bijhouden voor onze dochter. 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 14 January 2021, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Speedster113, welkom en bedankt voor jouw bericht. Speelt het probleem op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, dan kun je het beste het 06-nummer van jouw dochter ontkoppelen in de MijnKPN omgeving en hem daarna weer opnieuw koppelen. Dit zorgt ervoor dat het nummer goed wordt weergegeven.