Beantwoord

Probleem met inloggen MijnKPN app

• 23 september 2016
  • 4 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik heb een probleem met de MijnKPNapp. Als ik wil inloggen voor de eerste keer gaat dat goed, maar als ik daarna voor een tweede keer wil inloggen, dan zie ik de cijfers niet waarmee je de viercijferige code kan invoeren. Met als gevolg, foutieve cijfers. Als ik hem daarna weer opnieuw opstart, dan gaat het probleem verder na de eerste keer inloggen. Dit gebeurt op mijn IPhone en speelt al een korte tijd. Op mijn IPad heb ik dat probleem bijna nooit. Ligt het aan de app?

*Admin: titel aangepast zodat je bericht beter te vinden is.
icon

Beste antwoord door fame29 23 september 2016, 13:32

Bleek dat ik mijn gebruikersnaam voor KPNID moest gebruiken en nu kom ik er weer in.
Bekijk origineel

4 reacties

Er kan een foutje ingeslopen zijn op de app op je foon.. Vaak is de beste methode om dat te verhelpen app verwijderen en opnieuw installeren.
Reputatie 6
Badge +13
Dat ga ik dan maar doen. Dank voor je reactie Dreekuh-53!
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt, omdat ie mijn oude wachtwoord niet meer herkende. Heb ik twee keer moeten doen. Nu heb ik gewacht, misschien niet lang genoeg, maar ik kom er nog steeds niet in. Heb hem twee keer eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd.
Reputatie 6
Badge +13
Bleek dat ik mijn gebruikersnaam voor KPNID moest gebruiken en nu kom ik er weer in.

Reageer