Beantwoord

Problemen bij installatie KPN veilig. KPN ID wordt geweigerd

  • 4 September 2021
  • 19 reacties
  • 175 keer bekeken

We hebben al meerdere keren gebeld. En opnieuw geinstalleerd, maar het blijft niet werken. zijn al 5 dagen bezig. er staat geen andere antivirus software op de nieuwe laptop

Ā 

icon

Beste antwoord door WintersBoekel 9 September 2021, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hallo @WintersBoekelĀ , zit er aan die KPN-ID wĆØl een thuisabo gekoppeld?

Ben je misschiend een Telfort-klant die automatisch naar KPN is gemigreerd met behoud van de TFT-voorwaarden? Dan kun je KPNVeilig inderdaad niet gebruiken en moet je overstappen naar het ā€˜echteā€™ KPN met een Hussel-pakket.

Kun je eens een screendump plaatsen van de foutmelding?

Kun je wĆØl het malwarefilter activeren?

Ā 

nee we zijn al 20 jaar klant bij kpn en op alle andere devices werkt het wel

we kunnen kpn veilig wel downloaden maar als we bij de inlog komen, doet de knop inloggen niks

Ā 

de malware luktwel

kan mijn dochter de laptop nu wel of niet veilig gebruiken?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @WintersBoekelĀ ,

Probeer eerst eens KPN Veilig volledig te verwijderen op de officiĆ«le manier :Ā 

Hoe verwijder ik KPN Veilig van mijn laptop of PC?

  1. Klik links onder op het [Windows] icoonĀ 
  2. Navigeer naar KPN VeiligĀ 
  3. Klik op [Installatie ongedaan maken]Ā 
  4. Klik op [KPN Veilig]Ā 
  5. Klik op [Verwijderen/wijzigen]Ā 
  6. Selecteer [Alle applicaties verwijderen]Ā 
  7. Klik op [Volgende] KPN Veilig wordt van je PC verwijderdĀ 
  8. Klik op [Sluiten] KPN Veilig is van de PC verwijderd

Daarna dan weer opnieuw installeren.Ā 

heb ik gedaan, werkt helaas ook niet

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @WintersBoekel, welkom! Wat jammer om te lezen dat het, ook met de tips van JanD en Noordzee, nog niet gelukt is. Wat voor laptop heeft je dochter? Is het misschien mogelijk dat je al jouw licenties al in gebruik hebt?

Ze heeft een HP Windows pc intelcore 3 en nee ik heb nog genoeg licentiesĀ 

Reputatie 7
Badge +30

Het lijkt dan niet aan haar type laptop te liggen als ik het zo zie. Heb je de betaalde KPN Veilig versie? En als je het probeert viaĀ https://veilig.kpn.com/, werkt het dan wel? Mocht je nou willen dat een collega met je meekijkt op de laptop, dan kan je het beste even bellen met 0800-0402. We hebben de mogelijkheid om met je mee te kijken en je dan door de stappen heen te loodsen, als het ware. Zo op afstand wordt het wel lastig om te vertellen waar het aan ligt.Ā 

Een kpn medewerker heeft hij mee gekeken en zoekt naar een oplossing.Ā  Hopelijk belt hij nog voor het weekend terug en wordt het opgelost. Dank voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +30

Super! Hopelijk is het allemaal in orde nu!

Helaas nog steeds geen telefoontje terug gehad..

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dat is wel vervelend! Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.Ā 

heb ik gedaan @Marcia_Ā 

ik heb vorige week woensdag ook een telefoontje gehad om me persoonlijk te helpen met een ITer. ik was toen niet thuis, zal gesmst worden voor een afspraak. niks meer gehoord.. Het wordt er zo niet beter op. dacht dat we het gingen oplossen, maar dit duurt vreselijk lang .. hoe kom ik nu weer in contact met de juiste persoon?

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je geen sms gekregen? Ik zie inderdaad een bericht dat er een sms gestuurd is. Dat is gegaan naar het 06-nummer eindigend op -724. Herken je dit nummer? Daar is geen sms op binnengekomen? Mocht dat niet zo zijn, laat het even weten, dan heropen ik het ticket met het verzoek om contact met je op te nemen.Ā 

hoi Marcia

Ā 

dat is het nummer van mijn man, maar ook hij heeft geen sms gehad alleen over het ophalen van de wifi versterkers maar niet om dit probleem op teĀ  lossen. Als vandaag iemand belt, dan ben ik thuis en bij de pc en kunnen we het hopelijk eindelijk oplossen.

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het ticket inmiddels gesloten is, omdat deze een week oud was. Op zich niet erg: ik kan gewoon een nieuwe voor je aanmaken. Maar nog wel Ć©Ć©n vraag: is de F-secure removal tool al eens gebruikt op deze pc? Die verwijdert eventuele restanten van KPN Veilig. Daarna kan je 'm dan nog eens installeren. Mocht het draaien van deze tool ook geen soelaas bieden, laat het vooral weten. Dan maak ik opnieuw een ticket voor jullie aan. Word je dan het liefst gebeld op het 06-nunmmer dat je in je profiel hebt staan of op het nummer van je man?

graag nieuw ticket aanmaken en terugbellen op het nummer dat in mijn profiel staat. heb ik net aangepast naar mijn nummer, ik ben na 15 u bereikbaar en kan dan bij de laptop van mijn dochter

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen een ticket aangemaakt. Ik kan geen datum/tijdstip doorgeven, maar er wordt contact met je opgenomen. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?