Beantwoord

Problemen met MijnKPN app

  • 2 September 2019
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als iedereen hierboven zelfs na dat ik de telefoon van mijn moeder heb over genomen waarop de app altijd werkte op haar account.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Wouter112 5 September 2019, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Wouter112 . Wat vervelend.
Heb je ook de tips uit het vorige topic doorlopen? Dus via de webversie producten opnieuw koppelen?
Hoi @Erwin_ .

Ik had de topic wel gezien maar was me toen niet gelukt en nu heb ik het nog een keer geprobeerd en werkt alles weer wel dus dankjewel.
Fijn om te lezen, @Wouter112 . Blij dat het nu werkt. Voor andere vragen weet je ons te vinden! 🙂