Beantwoord

Problemen MijnKPN app en prepaid app

  • 1 April 2019
  • 8 reacties
  • 389 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg het niet meer voor elkaar om in te loggen in de mijn KPN app. (eerste afbeelding in de bijlage)
Mijn inloggegevens zijn 100% juist, want daarmee kan ik in de web versie wel inloggen.
Eenmaal ingelogd in de de web versie kom ik erachter dat ik de kpn prepaid nodig heb. (tweede afbeelding in de bijlage)
Vul ik daar mij 06-nummer in komt de foutmelding: ongeldig nummer. (derde afbeelding in de bijlage)

Mogelijke factoren die ermee te maken kunnen hebben:
-ik heb enkele dagen een abonnement afgesloten bij jullie, nieuwe simkaart erin en ook al geactiveerd ect. (wel met nummer behoud)
-ik had de apps verwijderd, want ik dacht dat ik ze niet meer nodig had, maar dat had ik mis.
(heb ze in het verleden wel gehad en toen functioneerde ze naar behoren)
-toen ik dit nieuwe abonnement heb afgesloten bij jullie liep er ook nog een prepaid bundel met nog +/- 23 dagen resterend.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen dat ik je apps wel kan gebruiken en inzage heb op mij huidige abonnement.
Alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groeten,

Bart

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 April 2019, 16:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Bart. Bart hier. Je verhaal doet me eigenlijk vermoeden dat het te maken heeft met de storing, die we gisteren hadden met MijnKPN. We hebben daar in dit topic over bericht. Hoe is het nu bij jou? Kun je al weer normaal gebruik maken van MijnKPN?
Tot de MijnKPN app heb ik weer toegang.
Maar in de prepaid app krijg ik nog steeds de zelfde foutmelding.
Reputatie 7
Badge +20
Wat bijzonder. En heb je ook een prepaid-nummer? Welke van je nummers kun je nu nog niet bekijken? Zou je in je KPN Forum profiel de verschillende mobiele nummers willen vermelden ? Dan heb ik wellicht een iets beter beeld. Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)
Op het moment heb ik één telefoonnummer 0640553xxx volgens mij kan je die ook zien.
Bij het invoeren van dit nummer krijg ik de melding. Dit is het zelfde telefoonnummer als een maand geleden toen het ‘anders’ was.
Reputatie 7
Badge +20
Dat klopt! Die zie ik inderdaad en aan dit nummer hangt je abonnement. Je kunt dit nummer dus keurig benaderen via MijnKPN en app. Dan klopt het toch? Was dit nummer tot voor kort een prepaidnummer? Het is logisch dat je deze dan niet meer via de prepaid-app kunt bereiken, omdat het nu een abonnement is. Of begrijp ik je helemaal verkeerd?
“Was dit nummer tot voor kort een prepaidnummer? “ ja dit klopt

Je begrijpt het goed.

Maar dan de volgende simpele vraag, waar kan ik bijvoorbeeld mijn resterende mbs zien? Dit kan ik nergens vinden. (Ik dacht eerst dat dit in de mijnkpn app te vinden was onder ‘overzicht’ , maar daar wordt ik door verwezen naar de prepaid app)

in de bijlage een screenshot van wat ik kan zien in de app
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk. Nu je nummer aan een abonnement is gekoppeld zul je de reguliere app moeten gebruiken en niet de prepaid-app. Echter, dat wil dus nog niet. Er zal nog een bitje of een byteje scheef staan, waardoor dat nog niet werkt. Als je inlogt op je KPN ID kun je ook producten ontkoppelen en weer koppelen. Zou je dat eens willen proberen? En ook de app verwijderen en opnieuw installeren kan helpen.
Hahaha nu is het weer hetzelfde verhaal als gister, de app kom ik niet meer in. (Mogelijk storing)

Maar in de web versie heb ik wat gekoppeld, waardoor ik alles kan zien. Ofwel het is gelukt.
Hartstikke bedankt, het zat hem dus in het koppelen.

Dat de app nog niet 100% werkt is dan jammer, maar dat komt later wel.

Reageer