Beantwoord

Product in mijnKPN dat niet van mij is. Product onkoppelen lukt niet

  • 6 February 2020
  • 7 reacties
  • 215 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 8 reacties

Er staat een Thuis product gekoppeld aan mij e-mailadres wat niet van mij is. Ontkoppelen lukt niet. Ik kreeg dan een e-mail dat het product is ontkoppeld en daarna weer een e-mail dat het product is gekoppeld.

Ik heb meerdere malen contact met jullie opgenomen, maar niemand kan mij helpen. Ik wil dit graag opgelost hebben. Ik zie alle gegevens van iemand anders. Lijkt mij nou niet de bedoeling!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 February 2020, 21:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +12

Er staat een Thuis product gekoppeld aan mij e-mailadres wat niet van mij is. Ontkoppelen lukt niet. Ik kreeg dan een e-mail dat het product is ontkoppeld en daarna weer een e-mail dat het product is gekoppeld.

Ik heb meerdere malen contact met jullie opgenomen, maar niemand kan mij helpen. Ik wil dit graag opgelost hebben. Ik zie alle gegevens van iemand anders. Lijkt mij nou niet de bedoeling!

 

Dat lijkt me, zeker gezien de AVG, niet heel erg handig van KPN!

Meestal meldt zich binnen 24 uur wel een moderator van KPN die dit op kan pakken. Heb even geduld.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Wt3, welkom! Dit is een hele vreemde situatie, die ik dan ook graag met je nakijk. Je hebt al gegevens in je profiel gezet. Dit zijn jouw eigen gegevens? Kun je dit nog aanvullen, in het vak ‘persoonlijke opmerking’ met het e-mailadres van je KPN ID, en postcode en huisnummer of klantnummer van het product dat jij in je MijnKPN ziet dat niet van jou is. Laat even weten als je dit aangevuld hebt, dan ga ik voor je aan de slag.

Hallo Wt3, welkom! Dit is een hele vreemde situatie, die ik dan ook graag met je nakijk. Je hebt al gegevens in je profiel gezet. Dit zijn jouw eigen gegevens? Kun je dit nog aanvullen, in het vak ‘persoonlijke opmerking’ met het e-mailadres van je KPN ID, en postcode en huisnummer of klantnummer van het product dat jij in je MijnKPN ziet dat niet van jou is. Laat even weten als je dit aangevuld hebt, dan ga ik voor je aan de slag.


Gegevens in mijn profiel zijn mijn eigen gegevens. Ik heb bij ‘persoonlijke opmerking’ mijn e-mailadres genoteerd en de gegevens van het product dat niet van mij is.

Wat een vreemde situatie. Ik probeer het te begrijpen:

Zo te zien ben jij onlangs van Telfort mobiel overgezet naar KPN. Klopt dat? 

Vervolgens heb jij een MijnKPN omgeving aangemaakt? En nu zie je daar dat vreemde product staan?

Ben jij de enige die het KPN id e-mail adres gebruikt? Kan het zijn dat iemand anders hier ook de inlog van heeft? De persoon die nu in jouw MijnKPN staat is geen bekende, toch?

Wat een vreemde situatie. Ik probeer het te begrijpen:

Zo te zien ben jij onlangs van Telfort mobiel overgezet naar KPN. Klopt dat? 

Vervolgens heb jij een MijnKPN omgeving aangemaakt? En nu zie je daar dat vreemde product staan?

Ben jij de enige die het KPN id e-mail adres gebruikt? Kan het zijn dat iemand anders hier ook de inlog van heeft? De persoon die nu in jouw MijnKPN staat is geen bekende, toch?

Ik heb je een privé bericht gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @wt3, @Erik_  is pas morgen weer aan het werk. Indien het haast heeft kan je het bericht (zonder persoonlijke gegevens) ook even hier plaatsen dan kunnen we je verder helpen!

Voor de meelezers. Via een achterliggende afdeling hebben we de gegevens losgekoppeld. Alles lijkt nu goed te gaan.