Beantwoord

Product koppelen KPN ID

  • 23 January 2019
  • 2 reacties
  • 3219 keer bekeken

Ik heb mijn producten gekoppeld in mijn kpn. Elke keer als ik nu mijn app open moet ik eerst mijn cijfercode intoetsen zoals gewoonlijk,, daarna krijg ik niet mijn producten te zien maar: Welkom en moet ik weer inloggen op mijn kpn om een product te koppelen.. Als ik daar dan ben zie ik dat het al gekoppeld is. Heb al de app opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon, maar blijft hetzelfde
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 January 2019, 17:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Denise. Welkom op het forum. Wat vreemd dat dit steeds bij jou gebeurd. Zou je de diensten zelf eens kunnen ontkoppelen om het daarna nog een te koppelen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit kunt doen. Ik ben benieuwd wat er gebeurd wanneer je de diensten daarna opnieuw koppelt aan jouw KPN ID. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om je KPN Forum profiel te voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Ik zal het dan verder voor je uitzoeken. Laat je mij weten wanneer of het gelukt is of wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat probleem is verholpen of dat je misschien via een andere weg het geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer