Beantwoord

Product koppelen i.v.m. mobiel internet abonnement lukt niet

  • 26 July 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb een mobiel kpn abonnement ivm onze router in buitengebied waar geen vaste kabel ligt, het 06 nummer wat daar gebruikt wordt, zit dus niet fysiek in een mobiele telefoon. Nu wil ik om mijn facturen in te zien, graag via KPN ID mijn product koppelen, maar krijg ik een verificatie code op mijn 06nummer (waar ik dus geen mobiele telefoon van heb, want die zit in met het kaartje in de router :-) 

 

Ik wil graag mijn facturen terugzien ivm administratie… krijg het niet voor elkaar en kan ook geen algemeen emaildres vinden om de kopiefactuur elke maand op te vragen. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2020, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jolanda de Jong ,

Lukt het jou om dat kaartje voor eventjes in een mobiele telefoon te stoppen? Want dan kan je zo die Sms ontvangen.

nee helaas, dat gaat me niet lukken. ik  heb geen andere losse telefoon :-( 

 

Reputatie 7
Badge +28

Dan even proberen om van iemand een mobiele telefoon voor heel even te lenen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jolanda de Jong, welkom! Wat jammer om te lezen dat het je zo moeilijk gemaakt wordt! In verband met verificatie is het helaas inderdaad wel even nodig om de simkaart in een mobiel toestel te plaatsen. Hopelijk is het inmiddels gelukt!