Beantwoord

product koppelen MijnKPN app

• 24 september 2017
  • 5 reacties
  • 13885 keer bekeken

Gezin koppelen aan account.
Mijn vrouw heeft een KPN App gedownload en heeft hem geïnstalleerd, nu is bij mijn App de gegevens naar mijn vrouw overgezet, hoe kan ik dit weer terugzetten??

.Admin: titel van je bericht aangevuld en bericht in juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 27 september 2017, 14:40

Welkom op het forum @w.schonhage100. Hele goede vraag. Producten onder een klantnummer kan maar op 1 KPN ID tegelijk zijn gekoppeld. Dus toen jouw vrouw een KPN ID/MijnKPN heeft aangemaakt en de producten heeft gekoppeld, zijn ze bij jou juist ontkoppeld. Je kan dit aanpassen door de producten opnieuw te koppelen in jouw account. Dan worden ze bij haar namelijk weer ontkoppeld. Ik weet niet of ik het helemaal duidelijk uitleg maar ik hoor graag of het zo lukt.

Log dus hier in met jouw gegevens: https://account.kpn.com/
En koppel de gewenste producten:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @w.schonhage100. Hele goede vraag. Producten onder een klantnummer kan maar op 1 KPN ID tegelijk zijn gekoppeld. Dus toen jouw vrouw een KPN ID/MijnKPN heeft aangemaakt en de producten heeft gekoppeld, zijn ze bij jou juist ontkoppeld. Je kan dit aanpassen door de producten opnieuw te koppelen in jouw account. Dan worden ze bij haar namelijk weer ontkoppeld. Ik weet niet of ik het helemaal duidelijk uitleg maar ik hoor graag of het zo lukt.

Log dus hier in met jouw gegevens: https://account.kpn.com/
En koppel de gewenste producten:

Reputatie 7
Badge +24
Is het inmiddels gelukt @w.schonhage100? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag. 🙂
Eigenlijk hier hetzelfde probleem, en dat is dat je het nummer maar kan koppelen aan 1 KPN-ID.
Mijn (volwassen en thuiswonende) zoon heeft een SIM-only abonnement afgesloten.
Omdat mijn vrouw en ik een abonnement hebben met voldoende MB's, wil ik dat kunnen delen.
Nu is zijn nummer toegevoegd aan mijn ID, zodat ik ook daadwerkelijk MB's kan delen met hem, maar als hij de KPN-app op zijn mobiel zet, dan ontkoppeld zijn GSM op mijn account !
Dan kan ik dus geen MB's meer aan hem doneren.
Voeg ik zijn nummer weer toe aan mijn KPN-ID, dan is het weer bij hem ontkoppeld.
Het zou wel erg handig zijn als KPN zou toestaan om een nummer aan meerdere ID's te koppelen, zodat ik MB's kan delen en hij zijn verbruik kan inzien via de app.
Ook is het zo dat zijn factuur op mijn email-adres binnenkomt als zijn nummer aan mijn KPN-ID gekoppeld is ....
Zou KPN hier een oplossing voor kunnen vinden ?
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Ronald M., welkom! Het klopt dat een product maar aan één KPN ID kan zijn gekoppeld. Maar dat is geen vereiste om MB's te kunnen delen. Jouw zijn kan dus gewoon zijn mobiele abonnement met zijn eigen KPN ID hebben, en jij die van jouw. Ook dan kan je gewoon MB's delen zolang alle abonnementen maar zijn aangemeld voor KPN Compleet. Als je reageert op m'n privébericht dan controleer ik dat voor je.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb nog geen reactie van je gezien @Ronald M.. Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag.

Reageer