Beantwoord

Product koppelen MijnKPN lukt niet

  • 5 September 2021
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

Product koppelen in mijnkpn werkt niet. Zal waarschijnlijk te maken hebben dat we van telfort afkomen.

 

Na het vullen van de gegevens in product koppelen, komt een gele balk met uitroepteken zonder enige tekst wat er niet goed gaat.

 

In mijn profiel staat alle data gevuld, graag jullie controle.

icon

Beste antwoord door Nico_ 7 September 2021, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Rob1Rob , je zit al vanaf oktober 2020 als TFT-klant administratiefgekoppeld aan KPN en sinds kort ben je of word je technisch gekoppeld aan KPN. Probeer je nu pas voor het eerst je TFT-account te koppelen aan je KPN-ID?

 

Hallo @Rob1Rob , je zit al vanaf oktober 2020 als TFT-klant administratiefgekoppeld aan KPN en sinds kort ben je of word je technisch gekoppeld aan KPN. Probeer je nu pas voor het eerst je TFT-account te koppelen aan je KPN-ID?

 

Hallo Jan, Bedankt voor je snelle reactie.

Het is voor mijn ouders, en we proberen nu voor het eerst een koppeling te maken. 

Als ik iets kan doen dan laat het maar weten.

Grt.

Hallo @Rob1Rob , als het goed is, is de TFT-ID, die je ouders wèl hadden neem ik aan, omgezet naar een KPN-ID en hoef je dus géén nieuw KPN-ID aan te maken, want die bestaat dus al.

Dat ID bestaat dus uit een mailaccount en wachtwoord, dat je ook voor het KPN-ID kunt gebruiken.

Het kan ook een verstoring zijn, want ik kan nu ook niet in MijnKPN komen met een foutmelding, dan later op de dag nog eens proberen.

Succes.

 

 

 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Rob1Rob!
Er was inderdaad een verstoring. Is het inmiddels al gelukt of wil je dat ik met je mee kijk? Zo ja, vul dan jouw forumprofiel in met de gegevens die ik nodig heb om het account erbij te pakken waar het om gaat. Geef je hier nog een reactie als je mijn hulp nodig hebt?

@JanD Bedankt voor je antwoord. Helaas waren mijn ouders nog niet zo digitaal en ik heb alleen maar papieren documenten kunnen vinden. Ik zal aan Nico vragen voor verdere ondersteuning.

 

@Nico_ Het forumprofiel is gevuld. Account nummer staat er ook in. 

Ik zal morgenavond pas weer een reactie kunnen geven. 

Bedankt.

Reputatie 6
Badge +10

Dankje @Rob1Rob voor het invullen van jouw profiel!

Ik heb de gegevens erbij gepakt en en zag al wat er aan de hand is. Op dit moment is het pakket van jouw ouders intern in overgang tussen de systemen. Tijdens deze overgang kunnen er geen wijzigingen worden gedaan. Deze interne overzetting duurt maximaal 10 dagen. (wij hebben helaas geen enkele mogelijkheid om dit te versnellen)

Mijn advies, probeer het later nogmaals en geheid dat het binnenkort gaat lukken! (en anders weet je mij te vinden!!)

Dank @Nico_  We houden het in de gaten.