Beantwoord

Product toevoegen onder KPN compleet

  • 24 July 2019
  • 6 reacties
  • 325 keer bekeken

Sinds kort heb ik een 4G data abonnement afgesloten. De simkaart met een 09-xxx nr zit in het modem en alles werkt naar behoren.

Onder mijn KPN Compleet scherm zie ik zie ik dit product ook staan onder "Mijn voordelen" Echter in het menu Overzicht en het menu Producten zie ik dit product niet staan en daar zou ik hem ook graag hebben. Als ik dit product wil toevoegen en ik kies voor + Mobiel & Prepaid wordt er een SMS met verificatie naar het 09 nr gestuurd, maar die kan ik niet uitlezen......

Hoe kan ik dit product toch toevoegen / zichtbaar krijgen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2019, 14:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ronnn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals jij het omschrijft is het nummer wel toegevoegd aan de KPN Compleet registratie, maar kan je de gegevens nog niet zien in de MijnKPN omgeving? Dat kan kloppen.. Om een product toe te voegen aan MijnKPN is de verificatie van het nummer nodig.. Ik begrijp dat zo'n simkaart vaak niet in een mobiel toestel gebruikt wordt, maar dat wordt wel aangeraden om die sms eenmalig te ontvangen. Er is namelijk geen andere optie..

Dus ik wil aanraden om de simkaart eenmalig in een mobiel toestel te stoppen, de sms te ontvangen, verificatie code in te voeren en de simkaart daarna weer te gebruiken in het apparaat waar je hem voor aangeschaft hebt.
Thanks @Susan_ , dan ga ik op zoek naar een toestel waar zo’n mega grote simkaart in kan.
Reputatie 7
Badge +21
@Ronnn, in de KPN winkels hebben ze eigenlijk altijd wel een toestel beschikbaar om te testen mocht je er in je omgeving misschien niet uitkomen 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Ronnn, ik heb geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt om de verificatie code te ontvangen en je product te koppelen in MijnKPN?
Hi @Susan_ ,

Ja, het is geluk (gisteravond). Mijn 4g modem heeft een messagebox waar ik de sms-jes kan uitlezen.

Dankjewel voor je advies.
Reputatie 7
Badge +21
Top, fijn om te lezen! Geen enkel probleem, en bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer