Beantwoord

Producten koppelen

• 3 februari 2018
  • 10 reacties
  • 458 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Als op mijn telefoon producten koppel krijg ik op mijn laptop de melding dat de producten ontkoppelt zijn.
Koppel ik ze op de laptop weer dat krijg ik die melding op mijn telefoon.

Ik vermoed dat door verandering van email adres met inloggen, terwijl beide adressen nog in gebruik zijn.

Hoe kan ik dit oplossen?

Frans
icon

Beste antwoord door Jorrit 7 februari 2018, 16:58

Vandaar! 🙂 Dan is het wel zo makkelijk om alles onder 1 account te koppelen. Als je inlogt op je laptop met het zonnet account, kun je dat nummer ontkoppelen. Vervolgens log je in op je laptop met je gmail account. Daar koppel je het tweede nummer. Dan staat alles onder je gmail account! Laat je me weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Frans, zo te horen ben je op de verschillende apparaten ingelogd met een ander e-mailadres. Om dat te controleren en op te lossen wil ik je adviseren om op beide apparaten uit te loggen bij MijnKPN. Log vervolgens in en zorg ervoor dat je dit doet op beide apparaten met hetzelfde e-mailadres. 🙂 Laat je me weten of dit het heeft opgelost?
Reputatie 1
Jorrit,
Ik log altijd uit.
Ik log altijd in met hetzelfde emailadres als gebruikersnaam.
Net zag ik ingelogd bij Kpn als email adres:
@zonnet.nl.
Ik wilde dit veranderen in @gmail.com het adres wat ik ook gebruik om in te loggen en kreeg toen de melding dit adres bestaat al.
Mogelijk dat het hier fout gaat?

Verder kan ik deze vraag in het forum niet meer terug vinden. Alle andere vragen wel.

Frans
Reputatie 4
Badge +6
Even voor mijn beeldvorming. Ben je zowel op je laptop als op je mobiel ingelogd met je gmail adres? De melding dat het e-mailadres al bestaat lijkt me alleen mogelijk wanneer je een nieuw account probeert aan te maken. Bij het inloggen hoor je deze melding niet te krijgen. 🙂
Wil je mijn privébericht beantwoorden en screenshots sturen van het scherm met de foutmelding? Dan kijk ik even met je mee.
Reputatie 1
Jorrit,
De 1e is na inloggen met gmail op laptop.
2e na inloggen met zonnet op laptop
3e na inloggen met gmail op telefoon
4e na inloggen met zonnet op telefoon
5e foutmelding op telefoon als ik na uitloggen met een ander email weer wil inloggen.
Na een tijdje wachten lukt het dan wel.

Frans

Edit:Bijlages bijgehaald ivm privacy
Reputatie 4
Badge +6
Ik heb je screenshots even weggehaald ivm privacy. Je hebt 2 accounts in gebruik begrijp ik. Wat is de reden dat je 2 accounts gebruikt? Je kunt namelijk overwegen om alles onder je gmail account te zetten. 🙂 Wil je beide accounts blijven gebruiken dan kun je eens proberen om je telefoon opnieuw op te starten tussen het inloggen van de verschillende accounts.
Reputatie 1
Op mijn telefoon had ik.geen account voor zonnet.nl vandaar dat ik de app op de telefoon heb aangemaakt met gmail.
Dan zou ik zonnet.nl compleet willen verwijderen, alleen hoe?
Reputatie 4
Badge +6
Vandaar! 🙂 Dan is het wel zo makkelijk om alles onder 1 account te koppelen. Als je inlogt op je laptop met het zonnet account, kun je dat nummer ontkoppelen. Vervolgens log je in op je laptop met je gmail account. Daar koppel je het tweede nummer. Dan staat alles onder je gmail account! Laat je me weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Jorrit,

Niet beter te weten werkt het nu goed.
Alles staat onder gmail.
Volgens het forum kan ik het zonnet.nl account niet verwijderen.
Dit zal na een jaar niet geactiveerd zijn automatisch verwijderd worden.
Is dit correct?
Frans
Reputatie 4
Badge +6
Ik ben blij om te horen dat het is gelukt. 🙂 Het klopt dat je jouw zonnet account niet kunt verwijderen. Die zal na verloop van tijd automatisch verwijderd worden.
Reputatie 1
Jorrit.

Bedank.

Mvg Frans.

Reageer