Beantwoord

Producten koppelen in MijnKPN

  • 10 September 2020
  • 4 reacties
  • 2021 keer bekeken

Hierbij een vraag.

ik ben verhuisd. Heb Kpn compleet alleen wil hij mij nummer niet koppelen met thuis. Als ik dat wel doe gooit die mijn vriend er uit. Nu heb ik eerder bij mijn ouders ook kpn gehad en toen kon ik alles gewoon zien. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 13 September 2020, 20:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Melissa.van-Schoonhoven1995 en welkom op het forum! Als ik het goed begrijp gaat het hier om het koppelen van producten via MijnKPN? Zo ja, dan kun je via de app naar Producten gaan en daar kiezen voor Product toevoegen. Daarmee kun je abonnementen aan een bestaand MijnKPN account toevoegen. Let wel, elk abonnement kan slechts aan één MijnKPN account gekoppeld zijn. Laat je weten of het hiermee lukt?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen, dus ik ga er vanuit dat het koppelen gelukt is! Zo niet, laat het gerust weten. 😄

Hoi 

Nee dit is nog niet gelukt. Ik kan niks zien kwa gegevens van mij huis of van mijn vriend. Alleen mijn vriend kan dat. U geeft aan dat er maar 1 persoon kan koppelen. Hoe kan dit? ik ben nu 3 maaden verhuisd en ik en mijn vader konden toen allebij alles in zien en nu kan dat niet meer. Dat is wel apart.

 

Reputatie 7
Badge +17

Was dat bij je vader op een gedeeld account waar jullie beiden de inlog voor hadden? Dat kan kloppen. Zo'n account kunnen jij en je vriend nu ook maken voor de abonnementen. Kies hiervoor één MijnKPN account (die van je vriend bijvoorbeeld), koppel hier alle abonnementen aan en gebruik deze samen. Dan zou je van alle abonnementen een overzicht moeten hebben.

Reageer