Beantwoord

Registreren bij ' mijn KPN' lukt niet

• 4 februari 2018
  • 7 reacties
  • 354 keer bekeken

Ik heb een bestaand GMail adres. Daarmee lukt het mij niet om me te registreren bij 'mijn KPN'.
Zijn er andere manieren om een account aan te maken?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Natasja_1 9 februari 2018, 11:27

Hoi @Paiter, welkom op ons Forum! Het is mogelijk om met een Gmail adres een KPN ID aan te maken, waarmee je kan inloggen op 'MijnKPN'. Kan je mij vertellen welke foutmelding je krijgt wanneer je je wilt registreren? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Paiter. Laten we ervan uit gaan dat geen bericht goed bericht is 😉 Zo niet, geef dan een gil!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedemiddag @Paiter, welkom! Met een Gmailadres kan u volgens mij geen account aanmaken via MIJNKPN. U moet daarvoor een adres aanmaken met @kpnmail.nl Laat u nog weten of het met deze mogelijkheid gelukt is?
Registreren bij "mijn KPN" met een Gmail account gaat volgens mij wel.
Ik log in bij "mijn KPN" met een Gmail adres.

Waarom u het niet lukt, daar heb ik geen enkel idee over.
Gelukkig zitten er op dit Forum heel veel wijze mensen.👍
Er komt wel een antwoord op je vraag.
Sorry verkeerd begrepen.
Reputatie 7
Badge +31
Mijn moeder en een kennis van me hebben een MijnKPN account met hun gmail adres. Dat zou dus geen probleem moeten zijn.
Reputatie 6
Badge +13
Misschien overbodig, maar gebruikt u WIFI of het mobiele netwerk?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Paiter, welkom op ons Forum! Het is mogelijk om met een Gmail adres een KPN ID aan te maken, waarmee je kan inloggen op 'MijnKPN'. Kan je mij vertellen welke foutmelding je krijgt wanneer je je wilt registreren? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Paiter. Laten we ervan uit gaan dat geen bericht goed bericht is 😉 Zo niet, geef dan een gil!

Reageer