Beantwoord

Rekening uitprinten mijnkpn gaat niet goed.

• 10 november 2018
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 2
Weet niet hoe ik het moet oplossen dus denk dat het een probleem is aan jullie zijde aangezien ik andere A4tjes wel goed uitgeprint krijg. Mijn rekeningen op Mijn KPN krijg ik niet goed uitgeprint. De hele rekening krijg ik er verkleind uit in de linkerbovenhoek van het A4tje. Heb alle settings geprobeerd op mijn printer, zelfs mijn printer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik ervaar het probleem alleen op jullie website, voorheen ging het altijd goed. Maar nu ineens lukt het niet om de tekst op 1 A4tje te krijgen verspreid over de hele print.
Ik gebruik FireFox en het afdrukvoorbeeld vanuit waar ik print wordt gelijk geopend als de rekening die ik wil uitprinten selecteer.
Wat is er aan de hand?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 11 november 2018, 15:47

Goedemiddag @freak969. Wat vreemd vervelend dat de facturen verkleind worden afgedrukt. Zou je de factuur eerst willen downloaden en daarna willen openen in bijvoorbeeld Acrobat Reader? Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je deze printopdracht geeft vanuit Acrobat Reader. Wat je ook nog zou kunnen proberen is een andere internetbrowser.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag @freak969. Wat vreemd vervelend dat de facturen verkleind worden afgedrukt. Zou je de factuur eerst willen downloaden en daarna willen openen in bijvoorbeeld Acrobat Reader? Ik ben benieuwd wat er gebeurd als je deze printopdracht geeft vanuit Acrobat Reader. Wat je ook nog zou kunnen proberen is een andere internetbrowser.
Reputatie 2
Hoe kan ik de factuur downloaden? Er zit geen download functie op mijn kpn dacht ik. Hij opent hem gelijk in de FireFox browser. En het ook al geprobeerd via Windows Edge browser maar daar opent helemaal geen scherm. Wel om op te slaan maar als .txt bestand.
Reputatie 2
Het is gelukt! Er stond iets niet goed in de print preview. Weet nog niet hoe ik het heb opgelost, maar hij doet het weer goed in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +16
Wat goed om te lezen dat het nu wel lukt om de facturen op de juiste manier uit te printen. 🖨

Reageer