Beantwoord

Rekeningnummer aanpassen via MijnKPN lukt niet

  • 16 March 2023
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Het lukt mij ook niet en nu kreeg ik aanmaning van KPN. Heel erg vervelend dit. Ik heb een andere bank en de oude bank zou incasso moeten doorgeven, dus dat dat niet goed gaat is al vreemd. Ik heb KPN ook een mail gestuurd en ik probeer het in mijnkpn te regelen, maar dat lukt NIET!

Dat had ik gedaan (zie afbeelding), maar blijkt dat ie na bewaren uiteindelijk toch weer terugschiet naar oude nummer. Super vervelend dit. Al met verschillende browsers geprobeerd maar allemaal hetzelfde resultaat.

 

 Dus nu staat er nog steeds RABO terwijl het een KNAB nummer moet zijn.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2023, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marcedwin, ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt en je andere berichten hierover in andere topics verwijderd. Het is namelijk tegen de huisregels om hetzelfde in meerdere topics te plaatsen, daarnaast is het ook niet nodig :-). Dat gezegd hebbende lijkt het me wel heel erg vervelend dat dit niet in orde gemaakt wordt voor je. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je er graag verder mee!

Reputatie 3
Badge

Beste @Marcedwin, ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt en je andere berichten hierover in andere topics verwijderd. Het is namelijk tegen de huisregels om hetzelfde in meerdere topics te plaatsen, daarnaast is het ook niet nodig :-). Dat gezegd hebbende lijkt het me wel heel erg vervelend dat dit niet in orde gemaakt wordt voor je. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je er graag verder mee!

 

Tsja, als het regelmatig voorkomt dan zou het fijn zijn als dat ook opgelost wordt.

Reputatie 3
Badge

Beste @Marcedwin, ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt en je andere berichten hierover in andere topics verwijderd. Het is namelijk tegen de huisregels om hetzelfde in meerdere topics te plaatsen, daarnaast is het ook niet nodig :-). Dat gezegd hebbende lijkt het me wel heel erg vervelend dat dit niet in orde gemaakt wordt voor je. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je er graag verder mee!

Tsja, gebeld en ze zouden het in orde maken.

Nu een week later staat het nog steeds verkeerd op de site. WAT NU???????????????

Reputatie 7
Badge +30

Dit is wel heel raar.. Ik zoek het uit en heb je een privébericht gestuurd.