Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

• 2 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 635 keer bekeken

Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen. Nu heb ik bij mijn KPN dit online proberen te doen. Maar vervolgens springt hij weer terug naar mijn oude rekeningnummer.. hoe kan dit? En hoe kan ik het oplossen?
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 oktober 2017, 12:48

Hoi Kim, welkom op het forum! In MijnKPN zit je helemaal goed voor het wijzigen van je rekeningnummer. Balen dat dit nu blijkbaar niet werkt.

Ik kan het rekeningnummer gelukkig ook voor je wijzigen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Hoi Kim, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Daarom ga ik er van uit dat het wijzigen van je rekeningnummer alsnog gelukt is 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kim, welkom op het forum! In MijnKPN zit je helemaal goed voor het wijzigen van je rekeningnummer. Balen dat dit nu blijkbaar niet werkt.

Ik kan het rekeningnummer gelukkig ook voor je wijzigen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Kim, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Daarom ga ik er van uit dat het wijzigen van je rekeningnummer alsnog gelukt is 🙂
Ik heb hetzelfde probleem, hoe wijzig ik mijn rekeningnummer (het oude springt weer op) en email address voor correspondentie. En hoe log in bij spotify.

Ik hoor het graag
Reputatie 7
Badge +14
Hallo Me I, ook welkom op het Forum. Goed dat je inhaakt op dit topic. Heel lastig dat je het zelf niet lukt om je rekeningnummer te wijzigen 😞 Gelukkig kan ik dat ook voor je doen!

Heb je een Spotify Premium account via ons verkregen/aangevraagd? Je hebt dan een activatiecode ontvangen per mail/sms. Deze kun je op deze site activeren . Wanneer je de code hebt geactiveerd kun je inloggen op Spotify en muziek luisteren en afspeellijsten maken.

Reageer je nog even op mijn privébericht? Dan ga ik voor je je bankrekeningnummer wijzigen. 🙂

Reageer