Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen in MijnKPN lukt niet

• 12 juni 2016
  • 8 reacties
  • 356 keer bekeken

Ik wil graag mijn kpn gegevens aanpassen, maar nu krijg ik al 2 dagen een foutmelding.

Is hier meer van bekend?

En wat kan ik hier aan doen.

Groetjes Bert kuik

Admin: topic verplaatst naar juiste board, titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Koen_1 16 juni 2016, 16:55

Hoi , bedankt voor je privébericht. Ik heb je rekeningnummer inmiddels aangepast! Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden :)

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4
hallo,
probeer je dat op de website of op de app.
RPD schreef op 12 jun '16 om 17:33uhallo,
probeer je dat op de website of op de app. 
Dit heb ik via de website geprobeerd, 

via chrome edge en firefox.

Maar niks helpt.

Reputatie 7
Er wordt gewerkt om MijnKPN voor mobiel te integreren in KPN ID. Je vindt daar hier meer informatie over.

Omdat het nog niet bij iedereen mogelijk is om MijnKPN mobiel te koppelen met KPN ID is er een tijdelijke inlog voor MijnKPN mobiel. Deze werkt ook op een mobiele telefoon. De huidige app is niet meer bruikbaar. Na de koppeling, evt. pas na eind juli, kun je de nieuwe app downloaden en gebruiken.

V.a. eind juli zou iedereen zijn mobiele gegevens moeten kunnen koppelen met KPN ID.

PeterG schreef op 12 jun '16 om 17:37uEr wordt gewerkt om MijnKPN voor mobiel te integreren in KPN ID. Je vindt daar hier meer informatie over.

Omdat het nog niet bij iedereen mogelijk is om MijnKPN mobiel te koppelen met KPN ID is er een tijdelijke inlog voor MijnKPN mobiel. Die vind je hier. Deze werkt ook op een mobiele telefoon.

V.a. eind juli zou iedereen zijn mobiele gegevens moeten kunnen koppelen met KPN ID.

Via de app heb ik geen problemen. 

Ik wil alleen mijn rekening nummer aanpassen via de website.

Maar dat wil dus niet.

Reputatie 7
Kun je ook via de tijdelijke inlog je rek. nr. niet wijzigen?

Ik weet niet of KPN Webcare wel gegevens kan wijzigen op dit moment. Maar het is i.i.g. de moeite waard, als het via bovenstaande link niet kan, om op hen te wachten. (wachttijd ca. 36 uur)

PeterG schreef op 12 jun '16 om 18:16uKun je ook via de tijdelijke inlog je rek. nr. niet wijzigen?

Ik weet niet of KPN Webcare wel gegevens kan wijzigen op dit moment. Maar het is i.i.g. de moeite waard, als het via bovenstaande link niet kan, om op hen te wachten. (wachttijd ca. 36 uur)

Ik heb geprobeerd om in te loggen via de tijdelijke inlog,

Maar de site zegt dat de inlognaam en wachtwoord niet bekend zijn, en dat na ik na 3 pogingen 2 uur niet kan inloggen.

Maar heb toch echt de juiste inlognaam en wachtwoor ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , welkom op het forum! Balen dat het niet lukt om je rekeningnummer te wijzigen!

Kun je een reactie sturen op m'n privébericht? Dan zorg ik ervoor dat je rekeningnummer aangepast wordt 🙂 Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , bedankt voor je privébericht. Ik heb je rekeningnummer inmiddels aangepast! Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden :)

Reageer