Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen lukt niet

  • 28 September 2020
  • 5 reacties
  • 436 keer bekeken

Ik probeer al enige tijd mijn rekeningnummer te wijzigen voor mijn mobiele telefoonnabonnement maar er zit een foutmelding in dit scherm. Welke browser ik ook probeer, via de app, op mijn werk, niks lukt, overal de melding dat dit ‘tijdelijk’ niet kan…

 

uiteraard via menu administratie, wijzigen, etc..

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 September 2020, 20:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Anatomie ,

Dan kun je jouw wijziging rekeningnummer op een andere manier aan KPN doorgeven. Namelijk via de chat of per telefoon. 


De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is mogelijk via 0800-0402.

 

Dit probleem speelt al dagen daar hebben meerdere mensen last van.

Ik heb op Twitter 2 maal dit probleem aangekaart bij kpn webcare die geeft geen antwoord op deze Tweets

Reputatie 7

Hoi @Rob_Veenstra, dank voor je bericht. Ik heb dit intern doorgezet, we zijn het aan het onderzoeken. Voor nu geef je wijziging telefonisch of via de chat even aan ons door. Dan is dat weer geregeld! :) 

Ik heb het ondertussen geregeld via de chat.

Dus het is gelukt.

Reputatie 7

Mooizo, dank voor de terugkoppeling, Rob! :)

Reageer