Beantwoord

Rood kruisje bij profiel MijnKPN op homepage KPN

  • 29 December 2021
  • 9 reacties
  • 143 keer bekeken

Op mijn Home Page van KPN zie ik bij Mijn KPN sinds enige tijd een klein rood kruisje staan.

Wat is hiervan de betekenis of bedoeling.

Alle gegevens bij Mijn KPN zijn keurig ingevuld.

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 December 2021, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DickDz ,

Als je zeker weet, dat alles gevuld staat….. ? 

Misschien helpt het dan als je jouw browsegeschiedenis en cookies wist. 

Bedankt voor uw reactie.

Ik weet zeker dat alles is ingevuld.

Het rode kruisje is ook nergens anders zichtbaar op de Mijn KPN site, alleen op de Home Page van KPN

Na het wissen van de browser geschiedenis en cookies is het rode kruisje nog steeds aanwezig.

Reputatie 7
Badge +28

Typisch. Misschien anders even uitloggen op Mijn KPN en daarna weer opnieuw inloggen. 

Een andere verklaring heb ik ook niet. Zo te zien heeft het verder geen nadelige gevolgen voor Mijn KPN, maar je ziet natuurlijk liever niet zo'n rood kruisje. 

Nogmaals bedankt voor uw reactie.

Kruisje heeft verder geen gevolgen volgens mij.

Ik laat het maar even rusten, misschien verdwijnt het net zo plotseling als het is gekomen. :wink:

Hallo @DickDz dat betekent dat je (nog) niet (meer) ingelogd bent.

Log maar eens in, dan is dat rode kruisje weg en als je daarna uitlogt komt het rode kruisje weer terug.

Een aanvulling in de website van KPN, is browseronafhankelijk, m.a.w. je ziet het in meerdere browsers terug, bij mij bij Edge en Chrome.

CC: @Noordzee 

 

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk @JanD ,

Ik ben zo ongeveer 24/7 ingelogd op het forum met mijn KPN-ID en daardoor staat er altijd een groen puntje als ik naar de website kpn.com ga. 

Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat @DickDz ook ingelogd was. (Vandaar ook mijn advies aan hem om even uit te loggen en daarna opnieuw in te loggen.) 

 

Was ook in-  en weer uit-gelogd, maar geen resultaat. 

Reputatie 7
Badge +28

Ben je met jouw KPN-ID ingelogd op dit forum? 

Zo ja, open dan even een tweede internetscherm. (naast het scherm met het KPN-forum) en ga op dat tweede scherm naar kpn.com. Dan zou je een groen puntje moeten zien, omdat je dan nog ingelogd bent op het forum.    

Klopt! Na weer uitgelogd te zijn blijft het nu ook groen.

Bedankt voor alle hulp.