Beantwoord

Samenvoegen van twee klantnummers

• 16 februari 2018
  • 2 reacties
  • 269 keer bekeken

Mijn eigen gsm abonnement, het abonnement van mijn oudste zoon (ik ben contractant) en het abonnement van mijn jongste zoon (ik ben contractant) zijn alledrie aangemeld bij Mijn KPN en staan daar ook vermeld... Alleen het abonneme van mijn jongste zoon (volgens mij een ander klantnummer.) krijg ik niet aangemeld bij de andere twee abonnementen. Krijg ook een aparte rekening, terwijl ik ze heel graag alle drie op een factuur/rekening/klantnummer zou willen hebben.

Wel valt dit nummer onder onze KPN Compleet en is dus al wel bekend.

Is er een manier om het abonnement van mijn jongste zoon ook in Mijn KPN te zetten zodat ik alles onder 1 heb en via Mijn KPN de rekeningen kan inzien?

Ik vind het omslachtig om dit elke keer te doen met verschillende namen en wachtwoorden.

Groet,
C. Kuiper
icon

Beste antwoord door Bart_ 20 februari 2018, 11:15

Ik heb inmiddels het één en ander kunnen aanpassen. En mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Chanty_1981. Ik kan me voorstellen dat dit ietsje onoverzichtelijk is. Ik kijk graag of ik je het leven iets makkelijker kan maken. Ik heb wel iets meer informatie van je nodig. Daarom heb ik je een privébericht gestuurd. Wil je daarop reageren?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb inmiddels het één en ander kunnen aanpassen. En mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk graag.

Reageer