Slechte werking MijnKPN website wanneer trackers geblokkeerd zijn.

• 11 november 2017
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik gebruik een add-on in mijn browser om bij te houden welke/hoeveel trackers er op een website geactiveerd zijn. Ik log graag regelmatig in op MijnKPN om te kijken hoe mijn dataverbruik ervoor staat of voor een overzicht van mijn rekeningen.
Wanneer ik de trackers uitschakel, omdat ik liever niet al mijn activiteit met het internet deel, werkt de site totaal niet meer; Ik kan niet meer inloggen of moet 10x verversen alvorens ik ingelogd wordt.
Het zou prettig zijn als die site naar behoeven functioneert zonder dat mijn activiteit geregistreerd hoeft te worden.
Doe er iets aan KPN

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Joraver, welkom op het Forum! Goed dat je dit hier meldt 🙂 Op het internet gelden bepaalde afspraken. Bedrijven houden zich aan een bepaalde 'netiquette'. KPN is hier geen uitzondering op. Ik snap jouw wens tot méér privacy en ik wil best even meedenken. Je zou kunnen overwegen om incognito met Chrome te werken, de website functioneert dan volledig en je activiteit wordt niet geregistreerd. Een andere optie is het gebruiken van een VPN verbinding 🙂 Ik hoop dat je hier verder mee kan! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Joraver, welkom op het Forum! Goed dat je dit hier meldt 🙂 Op het internet gelden bepaalde afspraken. Bedrijven houden zich aan een bepaalde 'netiquette'. KPN is hier geen uitzondering op. Ik snap jouw wens tot méér privacy en ik wil best even meedenken. Je zou kunnen overwegen om incognito met Chrome te werken, de website functioneert dan volledig en je activiteit wordt niet geregistreerd. Een andere optie is het gebruiken van een VPN verbinding 🙂 Ik hoop dat je hier verder mee kan! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
@Joraver, ik heb geen reactie meer van je gezien! Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik het graag 🙂

Reageer