Beantwoord

Sluit je aan bij de testgroep van de nieuwe MijnKPN

• 26 april 2018
  • 67 reacties
  • 4218 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
30 mei 2018 | 11 uur - Door de vele aanmeldingen zetten we nieuwe aanmeldingen voor de MijnKPN publieke bèta even stop, Zodra we weer nieuwe aanmeldingen kunnen verwerken, laten we het hier weten.

Binnenkort maak je gebruik van een volledig nieuwe MijnKPN. We hebben de app én de website helemaal vernieuwd. Dit hebben wij gedaan omdat we vanuit jullie, onze gebruikers, veel wensen en suggesties voor verbeteringen kregen, omdat we vonden dat MijnKPN nóg makkelijker te gebruiken moest zijn en omdat de tijd niet stil staat.

Klaar voor de start
De afgelopen maanden hebben we de nieuwe versie van MijnKPN al getest met een kleine groep forumgebruikers en medewerkers van KPN. Met de nieuwe update van MijnKPN maken we de stap naar een open testversie: een willekeurige groep gebruikers zal bij het openen van de MijnKPN app uitgenodigd worden om deel te nemen aan de testversie. De komende periode willen we steeds meer mensen hiervoor uitnodigen.

Ben jij uitgenodigd?
Laat ons weten wat je van de nieuwe MijnKPN vindt, we zijn heel erg benieuwd! Geef een reactie op dit topic, dan sturen we eventuele verbeteringen door naar het ontwikkelteam.

Oh en als je toch een keertje terug wilt naar de huidige MijnKPN app, kan dat altijd: hoef je alleen maar even de app af te sluiten en opnieuw op te starten.

Nog niet uitgenodigd?
Hoor je niet bij de willekeurige groep gebruikers die een uitnodiging heeft gekregen? We vergroten de groep steeds iets meer, dus hopelijk krijg je snel een uitnodiging. Maar als je als forumgebruiker nu al nieuwsgierig bent, laat het dan via onderstaande manier, dan gaan we proberen je toe te voegen!

Stuur een e-mail aan lab@kpn.com met in de titel: MijnKPN Beta + je KPN id e-mailadres
icon

Beste antwoord door Allart 28 mei 2018, 12:58

30 mei 2018 | 11 uur - Door de vele aanmeldingen zetten we nieuwe aanmeldingen voor de MijnKPN publieke bèta even stop, Zodra we weer nieuwe aanmeldingen kunnen verwerken, laten we het hier weten.

De aanmeldingen stromen binnen, prachtig. Om het overzichtelijk te houden willen wij jullie vragen om een e-mail naar lab@kpn.com te sturen met in de titel: MijnKPN Beta + je KPN id e-mailadres

Het gaat hier specifiek om je KPN ID e-mailadres, zodat de collega's van MijnKPN je toe kunnen voegen. Alvast bedankt!
Bekijk origineel

67 reacties

Voeg mij toe aub
Gaaf! Lijkt me leuk om hieraan mee te doen.
Reputatie 4
Badge +6
Ik zou ook wel willen deelnemen.
Ik test ook graag de nieuwe versie 😀
Leuk om deel te nemen aan het testen van de nieuwe versie!
Ik test graag mee! 🙂
Ik test graag mee.
Ik doe ook graag mee!
En als er een beta versie komt van een AppleTV app (zeer gewenst) doe ik ook mee.
Badge
Ik zou graag ook mee doen 🙂
Ik zou graag mee willen testen
Ik zou ook graag willen testen!
Ik zou graag willen testen. Heb via de klantenservice al een verzoek gedaan maar hadden geen idee waar het over ging.

Lijkt me leuk dit project te ondersteunen en te verbeteren voor een goede gebruikservaring.

Edit: Ik ben compleet met alle pakketten voor 1 persoon.
Ik test graag mee!! 😀
Reputatie 2
Badge
Ik test ook heel graag mee!

Zowel mobiel als Internet + TV 🙂
Ik wil ook graag meetesten. Ik heb een mobiel abonnement en een Internet & TV abonnement.
Ik help graag mee!
Met drie mobiele nummers en een thuis aansluiting willen wij ook wel helpen testen.
Badge
Ja! Ik ben heel nieuwsgierig naar de nieuwe functies en zou graag bijdragen in de test 🙂
Wil graag ook mee testen!
Reputatie 7
Badge +18
Ik wil ook meedoen! ?? @Allart, het loopt storm hier, kun je het wel bijhouden? ?
Ik wil wel graag testen
Reputatie 2
Badge
Ik wil wel testen 😎
Ik test graag mee!
Reputatie 7
Badge +12

De aanmeldingen stromen binnen, prachtig. Om het overzichtelijk te houden willen wij jullie vragen om een e-mail naar lab@kpn.com te sturen met in de titel: MijnKPN Beta + je KPN id e-mailadres

Het gaat hier specifiek om je KPN ID e-mailadres, zodat de collega's van MijnKPN je toe kunnen voegen. Alvast bedankt!

Reageer