Beantwoord

Sluit je aan bij de testgroep van de nieuwe MijnKPN

• 26 april 2018
  • 67 reacties
  • 4495 keer bekeken

Toon eerste bericht

67 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Allart, ik heb ze een mail gestuurd! 😉
Reputatie 7
Badge +20
@Allart, moet deze topic niet in KPN Lab staan:

😉
Ik ook graag 🙂
Ik hou mij aanbevolen 😏
Reputatie 4
Badge +4
Oké ik ben weer van de partij!

Zet mij maar op de lijst😉 😄

Ronald
Badge
Hallo,

Ik wil graag meehelpen om de services van KPN te verbeteren.

Erwin
Reputatie 2
Ik help graag mee aan het verbeteren van de app en test dus graag mee!
Reputatie 4
Badge +2
Graag doe ik mee! Mailtje verstuurd 🙂
Lijkt me leuk om ook te beta-testen, ben vooral benieuwd naar de mogelijkheden van de nieuwe website (als vervanger van interactievetv . nl en/of itvonline .nl)
Reputatie 7
Badge +11
De aanmeldingen stromen binnen, prachtig. Om het overzichtelijk te houden willen wij jullie vragen om een e-mail naar lab@kpn.com te sturen met in de titel: MijnKPN Beta + je KPN id e-mailadres

Het gaat hier specifiek om je KPN ID e-mailadres, zodat de collega's van MijnKPN je toe kunnen voegen. Alvast bedankt!
Ik zou graag willen meehelpen om te testen!
Mail gestuurd
Reputatie 6
Badge +8
Mail gestuurd 🙂
Ik zou ook graag meedoen met de nieuwe testversie. Het zou een eer zijn
Graag doe ik mee. Zojuist mail gestuurd.
Reputatie 7
Badge +12
Inmiddels hebben we meer dan 200 aanmeldingen ontvangen, hartelijk dank daarvoor. Wij doen ons best iedereen zo snel mogelijk toegang te verlenen.
Voeg mij aub toe aan de lijst van beta tester, ik ben al vele jaren een gebruiker van KPN en ook mijn vrouw .
Ik doe graag mee. Inmiddels een mail gestuurd...ben benieuwd
Reputatie 7
Badge +12
30 mei 2018 | 11 uur - Door de vele aanmeldingen zetten we nieuwe aanmeldingen voor de MijnKPN publieke bèta even stop, Zodra we weer nieuwe aanmeldingen kunnen verwerken, laten we het hier weten.
Reputatie 2
Badge
Hi!

Hoe en wanneer weten we ongeveer of we mee mogen doen met de test? Heb de 28e het mailtje gestuurd, maar nog niks gehoord.

Dank!
Reputatie 3
Badge +3
Graag wil ik ook deelnemen dus bijdeze.
Reputatie 6
Badge +8
@Allart,

Wanneer horen we of we mee mogen doen? heb namelijk (nog) niets gehoord na mijn aanmelding.
Reputatie 7
Badge +20
@Allart,

Wanneer horen we of we mee mogen doen? heb namelijk (nog) niets gehoord na mijn aanmelding.
En Ik trouwens ook niet. 🤔
Reputatie 7
Badge +20
30 mei 2018 | 11 uur - Door de vele aanmeldingen zetten we nieuwe aanmeldingen voor de MijnKPN publieke bèta even stop, Zodra we weer nieuwe aanmeldingen kunnen verwerken, laten we het hier weten. @Allart, je had zeker niet verwacht dat er zoveel aanmeldingen binnen kwamen bij jullie? ?? Veel hè!
Reputatie 7
Badge +12
Heel veel aanmeldingen @DennisSchreve Als we weer nieuwe mensen kunnen toevoegen, dan zullen we dat hier melden!

Reageer