Beantwoord

Sluit je aan bij de testgroep van de nieuwe MijnKPN

Toon eerste bericht

67 reacties

Reputatie 1
Ha allemaal,

Sinds we de testversie toegankelijk hebben gemaakt voor meer klanten loopt het flink storm met feedback! We ontvangen veel positieve reacties en ook een aantal signalen waar we hard mee aan de slag zijn gegaan.

Zo krijgt een aantal gebruikers een wit scherm te zien op het moment dat ze de testversie proberen in te gaan. Het probleem doet zich op verschillende toestellen voor, maar lijkt voornamelijk bij de iPhone 6s voor te komen. Dit is een lastige, maar we verwachten deze binnenkort gefixt te hebben.

Daarnaast krijgen sommige gebruikers hun facturen niet te zien in de testversie, maar wel in de ‘huidige’ versie van MijnKPN. Hiervoor zijn we nog aan het uitzoeken waar het door komt.

Iedereen die voor vorige week donderdag een mail heeft gestuurd naar lab@kpn.com, is inmiddels toegevoegd. Dit is eenvoudig te controleren: open de app, en als je het keuzescherm ziet tussen de testversie of de huidige MijnKPN, zit je in de testgroep. Daarnaast hebben we het aantal gebruikers die een uitnodiging heeft gekregen opgeschroefd. Zo krijgen steeds meer klanten toegang tot de nieuwe MijnKPN!

Steven
KPN App Center
Reputatie 6
@Steven_,

Ik heb mij aangemeld vorige week maar krijg geen melding in de oude app? hebben jullie mijn e-mail niet gehad?
Reputatie 1
@King006 Ik ga het even na bij @Allart! In principe hebben we iedereen toegevoegd die gemaild heeft voordat we de pauze hadden ingelast. Maar het was een flinke hoeveelheid, dus misschien is er eentje tussendoor geglipt. Je hebt in elk geval wel de laatste versie van de app nodig (v 3.22.0). ☺
Reputatie 6
Steven_ schreef:

@King006 Ik ga het even na bij @Allart! In principe hebben we iedereen toegevoegd die gemaild heeft voordat we de pauze hadden ingelast. Maar het was een flinke hoeveelheid, dus misschien is er eentje tussendoor geglipt. Je hebt in elk geval wel de laatste versie van de app nodig (v 3.22.0). ☺

@Steven_,

Ik heb de nieuwste 'normale' versie 🙂 ik stuur je even de tekst uit mijn e-mail door in DM.
Reputatie 2
Badge
Steven_ schreef:

Hi, Steven! Ook ik heb een mail voor de stop gestuurd, en de nieuwste versie van de app maar krijg ook geen toegang tot de beta 😞. Zou je het voor mij ook kunne navragen?

Dank!
Reputatie 6
@Steven_,

Inmiddels heb ik toegang tot de beta! 🙂 werkt het voor jou nu ook @mmichael1991?
Reputatie 2
Badge
King006 schreef:

@Steven_,

Inmiddels heb ik toegang tot de beta! 🙂 werkt het voor jou nu ook @mmichael1991?

Ja! De app werkt beeldig 🙂. Ik kan alleen nog niet in het beta forum (https://forum.kpn.com/mijnkpn-app-en-web-98/meepraten-mijnkpn-omgeving-442995). Maar als het goed is, is @Erwin_ er mee bezig!
Reputatie 6
mmichael1991 schreef:

King006 schreef:

@Steven_,

Ja! De app werkt beeldig 🙂. Ik kan alleen nog niet in het beta forum (https://forum.kpn.com/mijnkpn-app-en-web-98/meepraten-mijnkpn-omgeving-442995). Maar als het goed is, is @Erwin_ er mee bezig!

Oh, maar dat kan ik ook niet 😉 dus wellicht dat @Erwin_ dat voor mij ook gelijk wil checken en fixen?
Reputatie 7
Badge +14
Ik heb nog een reminder naar Alart gestuurd. Het is zijn feestje 😉
Reputatie 2
Badge
Erwin_ schreef:

Ik heb nog een reminder naar Alart gestuurd. Het is zijn feestje ;-)

Ha! Hopen dat @Allart goed gehumeurd is dan 😂

Bedankt!
Reputatie 6
Erwin_ schreef:

Ik heb nog een reminder naar Alart gestuurd. Het is zijn feestje ;-)

Haha heel goed Erwin! 🙂 iedereen zijn feestje hé 😉
Reputatie 7
Badge +12
Het is heerlijk weer, dus ook een zonnig humeur, jullie kunnen erbij @King006 en @mmichael1991
Reputatie 7
Badge +16
Hoi @Allart, kan ik ook bij die topic? Ik had ook een e-mail gestuurd, maar geen reactie meer gehad van de MijnKPN team. 😉
Reputatie 6
Allart schreef:

Het is heerlijk weer, dus ook een zonnig humeur, jullie kunnen erbij @King006 en @mmichael1991

Correct Allart! het werkt nu goed 😉
Hoi,

Ik ben nu even beta tester van de app en moet zeggen ziet er erg strak uit. Veel duidelijker en mooier vormgegeven. Zo 123 geen rare dingen gezien. Vandaag weer een update van de app en ook daarmee geen rare dingen. Ik heb dus geen min punten of fouten of zo iets. Het welkoms menu met de uitleg wat nieuw is is ook erg fijn zodat je in 1 opslag kan zien wat je kan verwachten. 🙂
De app is waardeloos, ondanks mijn goede wifi word ik er steeds uitgegooid, dan wordt er gevraagd naar je feedback, al 10 keer feedback gegeven maar daar nooit een reactie op gekregen. Tv kijken, opnames terugkijken niets werkt naar behoren. De oude app kan ik niet meer installeren. Kom nu eens met de oplossing...
@ASMDit is het verkeerde forum voor jouw! Dit is niet de ITV Online app maar de mijn kpn app beta!

Reageer