Vraag

Spotify premium overzetten naar premium family via MijnKPN

  • 9 April 2021
  • 5 reacties
  • 1890 keer bekeken

Ik heb vanwege een verhuizing een nieuw husselabonnement (internet,tv) bij KPN afgesloten incl. Spotify familiy. Ik heb nu al een spotify premium bij een KPN alles in 1 abonnement. 

KPN verwijst mij naar Spotify om mijn huidige abonnement naar ‘free’ te zetten (met daarbij een doodlopende link - heel irritant). Spotify verwijst weer naar KPN. Dit helpt dus niks.

Vervolgens zegt KPN dat ik heel ‘eenvoudig’ via MijnKPN Spotify Family kan toevoegen. Maar ja wat dan?

Volgens (mogelijk oude info) van KPN:

Volg de onderstaande stappen om je abonnement te wijzigen:

1. Ga naar MijnKPN. Nog geen account? Maak direct een account aan.

2. Ga naar Abonnement en kies voor 'Mijn pakket wijzigen'.

3. Kies je nieuwe pakket. Kies voor 'Spotify Family' bij de extra opties.

Bij stap 2 gaat het dus mis. Want de optie ‘Abonnement’ heb ik niet in MijnKPN. 

Ben hier nu al 2 weken mee bezig. Ik sta op het punt om de spotify bij KPN te annuleren en het rechtstreeks bij Spotify te regelen. KPN gooit met dood met mailtjes dat ik nu moet activeren maar in die mailtjes zitten doodlopende links en helpen mij alles behalve vooruit. Iemand een idee? 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Heijntje246! Wat irritant dat het niet lukt en dat je niet verder komt. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je :blush:

Hallo @Lisa , zoals gevraagd heb ik mijn profiel al enige dagen geleden aangepast.  Kan je mij nu verder helpen met het (ont)koppelen van Spotify (family). Anders zet ik dit per direct bij jullie stop en ga dit via spotify regelen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Heijntje246 Dankjewel voor je gegevens. Ik ben niet alle dagen aan het werk, dus vandaar de late reactie. Sinds 14 april is het een en ander gewijzigd voor Spotify. In citeer uit ons verzameltopic over Spotify activeren;

“Uitgelicht

Per 14 april wijzigen er een aantal zaken rondom het activeren, betalen en opzeggen van Spotify Premium en Family. De belangrijkste wijzigingen op een rij:

Het is helaas sinds die datum (voor mij) niet meer mogelijk om Family te activeren. Dat kun je doen, aan de hand van je KPN ID, via de bovenvermeldde link. 

Helaas dit antwoord is onvoldoende. De link werkt nu wel maar spotify wil me dan aanmelden op mijn premium account maar ik betaal voor Family en deze wil ik activeren. Die optie is er niet. 

Reputatie 7
Badge +17

@Heijntje246 Dat is echt mega gek, want Spotify Family is actief zie ik. Heb je geen Spotify Family optie als je inlogt via de site? Zal ik Spotify family (binnen annuleringstermijn) opzeggen en opnieuw aanvragen óf wens je het liever via Spotify zelf af te sluiten? Dan krijg je de kosten van me terug.