Beantwoord

Spotify Premium Thuis, activatiecode probleem

• 6 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 1349 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb zojuist 8,99 euro betaalt voor Spotify Premium met mijn mobiele abonnement. Maar is het niet zo dat ik Spotify Premium al gratis heb bij mijn Thuis Abonnement. Dat denk ik namelijk aangezien ik het altijd in mijn facturen tegenkom, zonder enigen kosten. Maar zodra ik mijn activatiecode invoer bij 'https://campagne.kpn.com/spotify/send-code' krijg ik de volgende foutmelding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in." Hoe krijg ik mijn activatiecode voor Spotify Premium die bij mijn Thuis Abonnement hoort.

Groet, Arun

icon

Beste antwoord door Susan_ 8 augustus 2018, 11:32

Goedemorgen Arun, welkom op het Forun en bedankt voor je bericht!

Als ik zo het overzicht van het screenshot zie, heb je inderdaad recht op één gratis Spotify Premium account via KPN. Dat de website je e-mailadres niet herkend kan te maken hebben met welke bij ons bekend is. Je hoeft dan, indien je één account wil blijven gebruiken (bij 2 of meer is Spotify Family voordeliger), er niet voor te betalen. Ik kijk graag met je mee hierin, zou je in jouw Forum profiel kunnen aangeven wat jouw klantnummer en postcode + huisnummer is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Arun, welkom op het Forun en bedankt voor je bericht!

Als ik zo het overzicht van het screenshot zie, heb je inderdaad recht op één gratis Spotify Premium account via KPN. Dat de website je e-mailadres niet herkend kan te maken hebben met welke bij ons bekend is. Je hoeft dan, indien je één account wil blijven gebruiken (bij 2 of meer is Spotify Family voordeliger), er niet voor te betalen. Ik kijk graag met je mee hierin, zou je in jouw Forum profiel kunnen aangeven wat jouw klantnummer en postcode + huisnummer is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Arun Swami, ik heb geen reactie meer gehad en zie geen ingevulde gegevens in het Forum profiel. Kan ik je hier nog bij helpen, of heb je het inmiddels op een andere manier voor elkaar gekregen?

Reageer