Beantwoord

Status pagina nieuwe bestelling: Interne OST melding zichtbaar

• 2 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb afgelopen week een nieuwe bestelling geplaatst voor een thuispakket. Hiervoor ontvang ik e-mails met statusupdates (postitief).

Als ik de bestelling wil " Volgen" krijg ik eerst een pagina te zien met de volgende tekst:
" Een ogenblik geduld......
Dit is de redirect pagina voor OST en zorgt ervoor dat op basis van de order_action (create,move,change) de juiste pagina wordt geladen. Deze tekst is niet zichtbaar op de frontend.
Step 1"

Lijkt mij niet de bedoeling dat deze pagina zichtbaar is, als ik de tekst goed lees.
icon

Beste antwoord door Justin_ 2 augustus 2017, 16:35

Ha Steven, welkom terug op het forum! Scherp opgemerkt 🙂 Het lijkt me inderdaad niet dat die pagina zichtbaar zou moeten zijn. Ik heb dit nu doorgegeven aan de collega's die verantwoordelijk zijn voor de Orderstatustool.

Zodra ik reactie van hen heb ontvangen, breng ik je daar uiteraard van op de hoogte.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Ha Steven, welkom terug op het forum! Scherp opgemerkt 🙂 Het lijkt me inderdaad niet dat die pagina zichtbaar zou moeten zijn. Ik heb dit nu doorgegeven aan de collega's die verantwoordelijk zijn voor de Orderstatustool.

Zodra ik reactie van hen heb ontvangen, breng ik je daar uiteraard van op de hoogte.

Reageer