Beantwoord

Storing in de MijnKPN app: link naar iDeal werkt niet

  • 22 November 2019
  • 12 reacties
  • 602 keer bekeken

Badge

Ik probeer twee facturen te betalen via de MijnKPN-app. De openstaande facturen verschijnen wel als ik op de app inlog (“U heeft openstaande facturen enz enz”) maar als ik daar op klik zegt hij dat het ophalen van de gegevens niet mogelijk is. Is dit een storing ergens in het betaalsysteem of een bug in de app?

Ik wil graag snel betalen want ik hou er niet van om rekeningen open te laten staan. Ik baal er al genoeg van dat ze zijn gestorneerd, al kan dat altijd een keer gebeuren natuurlijk.

Ik kon niet zo snel een alternatieve wijze van betalen vinden dus ik zou het fijn vinden als het betalen via de app snel weer werkt.

icon

Beste antwoord door Bart_ 27 November 2019, 15:51

Bekijk origineel

12 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, dus wacht op een reactie van kpn

Badge

Fijn dat ook ik niet de enjge ben. Ik twijfel of ik de hele app opnieuw zal installeren, maar weet niet of is dan van alles weer moet invoeren...niet echt zin in.

Hoop dat KPN er dus aan werkt?!

Ik probeer ook al v.a vrijdag via de app met IDeal te betalen zoals gewoonlijk maar het lukt niet,ik krijg gewoon een blanco scherm wat een drama !!!

KPN fix het even !!!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo allemaal. Dat er problemen waren met betalen via de app hebben we inderdaad ontdekt en doorgezet. Dit wordt snel opgelost. Nu zie ik bij @Theofield volgens mij geen openstaande facturen meer. Is het bij jou en de anderen gelukt om de factuur te betalen? 

Badge

Hoi Bart, helaas niet...ik krijg nog steeds dezelfde melding als ik op onbetaalde facturen klik. Dat er een storing is waardoor ik niet kan betalen via de app. Hoop dat het inderdaad snel opgelost wordt!

Ook bij mij is het niet gelukt Bart , zojuist nog geprobeerd....enfin,de uiterste betaaldatum nadert,is het mogelijk een link naar mijn mail gestuurd te krijgen.

Hier hetzelfde, ik probeer al een paar dagen mijn rekening te betalen. Handig voor als je geen pc o.i.d hebt

Badge

Beste Bart, de twee openstaande rekeningen zijn intussen door KPN opnieuw als incasso aangeboden, dus het komt goed! Dank je wel voor je reactie.

Badge

Hier ook nu nog hetzelfde probleem. Jammer dat de reactie vanuit KPN zo traag is :(  1x per dag?? Hoop snel op een oplossing want duurt al dagen nu.

 

Nog immer werkt het niet… erg lastig..

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat voor @Theofield inmiddels is gelukt. Ik ga er vanuit dat het voor de anderen in dit topic ook op deze manier in orde zal komen. Wil je het niet afwachten, maak het dan handmatig over. 

Verder: Op dit Forum helpen klanten van KPN elkaar met het zoeken naar antwoorden. Uiteraard zijn er ook moderators van KPN actief, zoals ik, die klaarstaan om de helpende hand te bieden. Wij zorgen dat informatie goed vindbaar is en dat gesprekken goed verlopen. We kunnen niet direct op vragen reageren. Als je direct contact wilt, raad ik je aan om te bellen met de klantenservice via 0800-0402. 

Nou zie ik apps van een jaar geleden en die ruk app doet het nog niet ! 

Nee handmatig dat duurt toch langer ..…

Nee de techniek gaat met gasse sprongen vooruit maar bij de ing houden we het liever bij acceptgiro's. echt he fix het is tis niet van vandaag zo te zien .

Reageer