Beantwoord

Storing in KPN app


Ik krijg al een tijdje de melding dat er geen gegevens opgehaald kunnen worden wegens een technische storing. App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd hielp niet.
Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 27 januari 2018, 15:43

Beste @J.A.J.M en @MDGV, welkom! Vervelend dat jullie dit probleem ervaren! Ik begrijp goed dat het wel gewerkt heeft? Als jullie inloggen via de browser, krijgen jullie daarna wel de juiste gegevens te zien? En als jullie daarna weer op de app inloggen, werkt het dan wel?

Bekijk origineel

3 reacties

Ik ook! Heel irritant.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @J.A.J.M en @MDGV, welkom! Vervelend dat jullie dit probleem ervaren! Ik begrijp goed dat het wel gewerkt heeft? Als jullie inloggen via de browser, krijgen jullie daarna wel de juiste gegevens te zien? En als jullie daarna weer op de app inloggen, werkt het dan wel?
Reputatie 7
Badge +27
Werkt de app inmiddels weer? Jullie hebben niet meer gereageerd, maar doe dat vooral alsnog als het nodig blijkt te zijn.

Reageer