Beantwoord

Storing mijnKPN App

• 18 mei 2016
  • 10 reacties
  • 475 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Sinds het onderhoud van vorige maand werkt de mijnKPN ap(OS: WP10) niet meer helemaal naar behoren.

Wanneer ik inlog krijg ik de volgende foutmelding:

Oh.... Tijdens het typen kan ik het probleem niet meer vinden want het probleem is verholpen 😛 Geweldige service. 😉 Telepathisch oplossingsvermogen :)

Goed werk!

(Het probleem was:

Ik kon mijn abbonementgegevens niet inzien/wijzigen, en ik kreeg een foutmelding tijdens het inloggen. Probleem kwam niet voor met de android app).

icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 mei 2016, 13:31

Wat een goed nieuws dat het probleem ook al verholpen is@SjorsK. Achteraf is het lastig te reproduceren waar het uit voortkomt. Misschien dat er een kleine verstoring of iets is geweest toen je het probeerde. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Wat een goed nieuws dat het probleem ook al verholpen is@SjorsK. Achteraf is het lastig te reproduceren waar het uit voortkomt. Misschien dat er een kleine verstoring of iets is geweest toen je het probeerde. 

Reputatie 7
Badge +15
Helaas niet 🙂 Het was een probleem dat langer dan een maand duurde en het herinstalleren van de app werkte niet. Waarschijnlijk kwam het door de migratie tussen de systemen.

Maar het belangrijkste is dat het probleem verholpen is :)

Reputatie 2
,

Telepatisch een update uitgerold afgelopen week 🙂. Het had inderdaad te maken met de migratie tussen de systemen van de afgelopen tijd. Blij dat het weer werkt!

- Alex -

Reputatie 1
Ik kan al dagen niet meer inloggen op mijn kpn Ivm een technische storing...
Is deze storing er werkelijk....of gaat er iets anders fout
Er wordt aangegeven (#0150)
Gr van analoogje
Reputatie 7
Badge +15
Kan je de app verwijderen en opnieuw installeren? Dit lost meestal het probleem op 🙂  

Reputatie 1
Heb ik al geprobeerd .Werkt nog niet.
Ook geïnstalleerd op andere GSM . Dezelfde foutmelding...
Gr
Analoogje
Reputatie 7
Badge +27
: Er is geen storing bekend! Foutcode 150 betekent dat de app geen verbinding kan krijgen met de server. Dit kan een storing zijn aan onze kant, of een probleem met de internetverbinding. Werkt de MijnKPN website zelf wel goed?

Reputatie 1
Ja ik kan gewoon op de site komen....
Reputatie 1
Vandaag update App maar kan nog niet inloggen en geeft nog steeds code 0150 aan.
Mijn inziens geeft dit aan dat ik met de juiste gegevens inlog.
In afwachting van oplossing.
Gr
Analoogje
Reputatie 7
Badge +27
: Er is toevallig ook nog een storing geweest die vanmiddag is verholpen. Dit verklaart niet dat je al dagen problemen ervaart. Maar kun je het nu nog eens proberen? Werkt het nog niet maak ik een storingsmelding aan. Daarvoor heb ik je een privébericht gestuurd!

Reageer