Beantwoord

Storing MijnKPN app???

• 4 september 2016
  • 6 reacties
  • 338 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Ik wou gaan kijken op MijnKPN, krijg ik dit te zien:

De landelijke storing van het vaste net nog net voorbij. Dient het volgende storing zich aan? 😛 Zal toch niet dat we zondag geen mobielinternet hebben?? 😃 😉
icon

Beste antwoord door Erik_ 4 september 2016, 15:35

De traagheid van de MijnKPN is een storing. Daar wordt aan gewerkt. Kan zijn dat de MijnKPN geen, of niet alle, gegevens inlaadt. Als je iets wilt inzien maar het laadt niet, probeer het later nog eens 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Ik heb hier al sinds een uur of 8 last van
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb hier al sinds een uur of 8 last vanNou, dan hopen we maar dat het over is als we wakker worden. 😉 Ik ga nu toch echt slapen! :D:P
Reputatie 3
Badge +3
Ik heb hier al sinds een uur of 8 last vanNou, dan hopen we maar dat het over is als we wakker worden. 😉 Ik ga nu toch echt slapen! :D:P
Ja dat zal toch wel komt goed. Welterusten ik ga nu ook na bed 04:43 al moet ik er om 07;30 weer uit hahah
Reputatie 7
Badge +27
Als ik hier test doet de app het inmiddels weer. Wel is hij erg traag. Ik vermoed een nasleep van de storing. De MijnKPN omgeving haalt zijn gegevens immers ook van internet. Kijk het even aan, ik verwacht dat het in de loop van de dag wel weer in orde is.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen, de app is inderdaad traag. Je krijgt ook een melding dat het iets langer duurt. Daarna krijg ik toch een melding dat het niet mogelijk is om de gegevens op te halen. Daarna deed ik hem refreshen, toen kwam die met mijn gegevens. Alleen vraag ik me af of de gegevens kloppen. Bij mij staat 93 MB, en 6 min. gebeld. Erik_ zou dat wel kunnen zien denk ik. :8
Reputatie 7
Badge +27
De traagheid van de MijnKPN is een storing. Daar wordt aan gewerkt. Kan zijn dat de MijnKPN geen, of niet alle, gegevens inlaadt. Als je iets wilt inzien maar het laadt niet, probeer het later nog eens 🙂

Reageer