[Opgelost] Storing MijnKPN; mobiele abonnementen niet zichtbaar

  • 1 September 2021
  • 48 reacties
  • 1056 keer bekeken
[Opgelost] Storing MijnKPN; mobiele abonnementen niet zichtbaar
Reputatie 7

Storing MijnKPN, mobiele abonnementen niet zichtbaar

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN. Gekoppelde mobiele abonnementen zijn niet zichtbaar. MB's delen is hierdoor op dit moment ook niet mogelijk.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

 

Status

1-9-2021 13:52 - Storing opgelost

1-9-2021 12:43 - Mobiele nummers zijn weer te zien en MB's delen is weer mogelijk.

1-9-2021 8:43 - Het probleem is in onderzoek


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

48 reacties

Mobiele producten verdwenen. Kan nu geen MB’s delen. Toevoegen is onmogelijk want app herkent de mobiele nummers niet. Hoe op te lossen? 

Per vandaag (1 spe 2021) zijn ineens de eerder gekoppelde mobiele nummers uit MijnKPN verdwenen.

Is er een storing?

Reputatie 2

Iedere 1e van de maand (zoals vandaag) is het weer een heel gedoe om data over te schrijven van het ene naar het andere nummer. Ik reserveer al speciaal een uur voor in mijn agenda, want tja de kids zonder mobiel internet…. Waarom KPN dit niet gewoon heeft geautomatiseerd iedere maand, ik kan alleen maar bedenken: ontmoediging: neem maar een uitgebreider abbo met meer GB's dan heb  je dat gedoe niet

De app is zeer traag (trouwens ook gewoon via een browser werkt het amper), en vanmorgen was er een vervelende bijkomstigheid. De app lijkt vernieuwd, maar alle mobiele abonnementen staan er niet meer in. Vijf abonnementen weer opnieuw koppelen? Ik moet aan het werk, wat is dit voor gedoe? Trouwens mobiele abonnementen koppelen lukt niet eens, want ze staan er gewoon niet in

Vaak kan ik op de 1ste van de maand geen MB's delen.

Nu 1 sept 2021 weer niet.

Is er een storing?

het is de 1e van de maand en wederom geeft het verdelen van de mb's problemen. Nog erger, de telefoonnummers zijn helemaal niet terug te vinden in de app. Het lijkt alsof ze ontkoppeld zijn. wat nu?

wel erg vervelend hoor dat dit vaak problemen geeft. 

 

Helemaal mee eens. Gekoppeld mobiele abonnementen zijn verdwenen 😡. Krijg ik de kosten van de gebruikte mb's weer terug?

Goedemorgen,  hier dus ook iedere keer het zelfde!!! Precies het zelfde verhaal. Hoogst irritant.  Laten ze dit toch eens een keer oplossen!!

Reputatie 7
Badge +24

Geef de kids dan gewoon een abonnement met data. Dan heb je dat getob niet.

Hier hetzelfde, dus op pad zonder navigatie…

Nummers weer koppelen….maar dat werkt niet, alles is eruit maar heb al een jaar of 3 KPN Mobiel.

Reputatie 2

Geef de kids dan gewoon een abonnement met data. Dan heb je dat getob niet.

Tuurlijk zal ik jou dan ook 100 euro per maand overmaken? Wat is dit voor een domme reaktie?

Sinds vanmorgen zijn alle mobiele producten uit MijnKPN. Krijg ze ook niet toegevoegd. Abonnement bestaat niet. Hoe lossen we dit ZSM op? Ik moet data verdelen. Wat een gedoe toch altijd weer die 1e van de maand en nu zeker!!

Vanochtend wou ik mb's overzetten naar de telefoons van de kinderen. Echter ik zie geen gekoppelde producten (mobiele nummers) meer op de KPN app. Ik heb al geprobeerd om de app opnieuw te installeren, en geprobeerd om via de web site te kijken. Zaterdag werkte alles nog goed want toen heb ik nog mb's overgezet.

 

Mvg,

 

Andre Mud

Elke maand zelfde irritatie omdat data overzetten niet gepland kan worden.

Tot daar aan toe, maar zorg dan dat de app werkt op de 1e van de maand. Inderdaad, slle mobiele abonnementen weg en niet te koppelen.

Geef de kids dan gewoon een abonnement met data. Dan heb je dat getob niet.

Tuurlijk zal ik jou dan ook 100 euro per maand overmaken? Wat is dit voor een domme reaktie?

Nou de mensen van kpn hebben ons toentertijd ook overgehaald, ze zeiden dat het voordeliger was een abonnement met onbeperkt en de ander 0mb te nemen. Daardoor heeft de ander veel meer Mb's. Maar dan is het frustrerend als de app het niet doet, vooral nu we op vakantien zijn

Zelfde probleem. Wanneer gaan ze dit oplossen?

Zelfde euvel hier. Elke maand weer een verrassing wanneer het weer werkt. Mega irritant.

KPN: zorg dat data overzetten gepland kan worden!

Reputatie 2

Geef de kids dan gewoon een abonnement met data. Dan heb je dat getob niet.

Tuurlijk zal ik jou dan ook 100 euro per maand overmaken? Wat is dit voor een domme reaktie?

Nou de mensen van kpn hebben ons toentertijd ook overgehaald, ze zeiden dat het voordeliger was een abonnement met onbeperkt en de ander 0mb te nemen. Daardoor heeft de ander veel meer Mb's. Maar dan is het frustrerend als de app het niet doet, vooral nu we op vakantien zijn

 

Dat is ook waar mijn klacht over gaat. KPN heeft iets niet voor elkaar wat contractueel wel zo is beloofd, en dan de domme suggestie van ene Nick om maar extra mobiele data te kopen slaat echt nergens op. Wachten is nu op een reaktie van KPN...

Reputatie 7
Badge +9

Geef de kids dan gewoon een abonnement met data. Dan heb je dat getob niet.

Nee, ook jij zal geen mobiele gegevens zien als je inlogt. Er lijkt een storing te zijn 

 

 

Reputatie 2

Geef de kids dan gewoon een abonnement met data. Dan heb je dat getob niet.

Nee, ook jij zal geen mobiele gegevens zien als je inlogt. Er lijkt een storing te zijn 

 

 

Als er een storing is dan verklaart dat een deel van het probleem. Waarom het niet geautomatiseerd kan worden en de app alltijd op de 1e zo traag werkt blijft nog steeds staan. Waarom jij trouwens zo'n dom antwoord gaf? Maar goed laat dat lekker jouw probleem zijn

 

Reputatie 7

Hi all, zoals jullie zien heb ik jullie berichten samengevoegd met dit centrale topic. Op dit moment is er een storing waardoor de mobiele abonnementen niet geladen worden in MijnKPN. Via dit topic houden we jullie op de hoogte van de voortgang!

Ik kan geen MB's delen en het lijkt erop alsof alle nummers zijn ontkoppeld.

 

Iemand enig idee?

Mobiel app op iPhone 11 pro werkt niet meer voor delen van mb. 
heel vervelend. Wat kan ik hier aan doen. 
mis er een storing?

Storing MijnKPN, mobiele abonnementen niet zichtbaar

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN. Gekoppelde mobiele abonnementen zijn niet zichtbaar. MB's delen is hierdoor op dit moment ook niet mogelijk.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Verwacht eindtijd

Status

1-9-2021 8:43 - Het probleem is in onderzoek

Ik weet niet of het ooit geopperd is, maar kunnen jullie niet de mogelijkheid bieden om het delen van MB's geagendeerd in te plannen(Net als bij bankoverboekingen)?

Dat scheelt een hoop inloggen op de 1e vd maand. Nu zitten er weer kinderen op school en onderweg, die aan de docent moeten uitleggen dat KPN het weer niet op orde heeft en ze dus niet online kunnen.

Reputatie 2

Storing MijnKPN, mobiele abonnementen niet zichtbaar

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN. Gekoppelde mobiele abonnementen zijn niet zichtbaar. MB's delen is hierdoor op dit moment ook niet mogelijk.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Verwacht eindtijd

Status

1-9-2021 8:43 - Het probleem is in onderzoek

Ik weet niet of het ooit geopperd is, maar kunnen jullie niet de mogelijkheid bieden om het delen van MB's geagendeerd in te plannen(Net als bij bankoverboekingen)?

Dat scheelt een hoop inloggen op de 1e vd maand. Nu zitten er weer kinderen op school en onderweg, die aan de docent moeten uitleggen dat KPN het weer niet op orde heeft en ze dus niet online kunnen.

 

Dat idee heb ik twee jaar geleden al geopperd, alles is te programmeren. Lijkt er meer op dat KPN het probeert te ontmoedigen, neem maar een Abbo waar data bij in zit….

Iedere 1e van de maand (zoals vandaag) is het weer een heel gedoe om data over te schrijven van het ene naar het andere nummer. Ik reserveer al speciaal een uur voor in mijn agenda, want tja de kids zonder mobiel internet…. Waarom KPN dit niet gewoon heeft geautomatiseerd iedere maand, ik kan alleen maar bedenken: ontmoediging: neem maar een uitgebreider abbo met meer GB's dan heb  je dat gedoe niet

De app is zeer traag (trouwens ook gewoon via een browser werkt het amper), en vanmorgen was er een vervelende bijkomstigheid. De app lijkt vernieuwd, maar alle mobiele abonnementen staan er niet meer in. Vijf abonnementen weer opnieuw koppelen? Ik moet aan het werk, wat is dit voor gedoe? Trouwens mobiele abonnementen koppelen lukt niet eens, want ze staan er gewoon niet in

Klopt dit is niet de eerste keer!!!😣 Waardeloos dit gaat ze klanten kosten