Beantwoord

Tablet toevoegen startpagina 'Overzicht' van "Mijn KPN"

  • 29 April 2019
  • 3 reacties
  • 1350 keer bekeken

Ik heb behalve een computer met Windows-10 en een smartphone ook nog een Tablet al vele jaren. Deze zie ik niet staan in 'Mijn KPN". Als ik zoek om deze toe te voegen, waartoe je op de hoofdpagina ook uitgenodigd wordt en te koppelen, vind ik geen kader, geen plek waar ik dat kan doen. Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 April 2019, 16:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Remte, Wanneer je de datakaart van jouw tablet wil toevoegen aan MijnKPN kun je het 097-nummer invoeren in het vakje voor het 06-nummer. Je krijgt een verificatie sms met een code, die code gebruik je om de verificatie te doorlopen en daarna is ook het Mobiel Internet abonnement gekoppeld in de MijnKPN omgeving! Je moet het kaartje dus wel tijdelijk in een mobiel toestel stoppen, zodat het bericht gelezen kan worden. Laat je nog even weten of het gelukt is? Mocht er iets onduidelijk zijn, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.
Marina,

Dank voor je antwoord.

In 'Mijn KPN-mobiel" op de computer staat onder "Producten" o.a. "Product toevoegen"in een kadertje achter de vermelding van mijn smartphone met bijbehorend nummer. Echter de mogelijkheid is hier niet gegeven om 097 voor dat nummer te voegen.

Ik heb ook geen vertrouwen in deze weg omdat ik het mogelijk ook niet doorzie of begrijp, hoe ik dat alles zou moeten doen, zodat ik me genoodzaakt voel met je voorstel niet verder aan de slag te gaan.

Dank voor jouw genomen moeite die ik natuurlijk waardeer.
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem @Remte, Mocht je het nog wel willen proberen, of nog vragen hebben, laat het dan vooral weten.

Reageer