Bij het inloggen om een nieuw KPN ID aan te maken, zegt het systeem dat ik al geregistreerd ben en vervolgens krijg ik de tekst; er is een technische storing opgetreden. Dit heb ik nu al 5 x gehad...
Hoi @technische storing, Lastig dat je deze melding te zien krijgt bij het aanmaken van een KPN ID account. Welke browser heb je gebruikt? Heb je het ook geprobeerd via een andere browser of getest met een ander e-mailadres?
Goedemiddag @technische storing Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.