Beantwoord

Technische storing bij wijzigen abonnement

  • 15 May 2020
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik probeer het nu ook al 2 dagen en ook steeds storing.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 May 2020, 13:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @PietBa. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het abonnement te wijzigen. Welke wijziging wil je doorvoeren en welke melding krijg je te zien? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @PietBa. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het abonnement te wijzigen. Welke wijziging wil je doorvoeren en welke melding krijg je te zien? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Reageer