Beantwoord

Technische storing wijzigen abonnement

  • 27 June 2020
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

ik heb hetzelfde probleem ook al 3 dagen.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 June 2020, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Inge84. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw abonnement te wijzigen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Inge84. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw abonnement te wijzigen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!