Beantwoord

Tegoed bijhouden MijnKPN

  • 7 juni 2016
  • 4 reacties
  • 256 keer bekeken

Beste..,

ik wil nog opmerken dat ik het buitenaards vind dat ik tot eind juli moet wachten op een werkende app om mijn tegoed bij te houden. Dat zijn 2 maanden!!!!!

Ik ben zelf IT-specialist en zou aan de hoogste boom gehangen worden als ik een gat van 2 maanden dienstverlening zou veroorzaken.

Ik vind dit dan ook weer een duidelijk staaltje van monopolie en het met handen en voeten gebonden zijn aan je provider (abonnement van 2 jaar). Hoewel ik verder erg tevreden ben over KPN ben ik nu ZWAAR teleurgesteld. We zijn recent overgestapt met 3 abonnementen van Simyo en daar waren deze problemen met een maandelijkse overstap niet aan de orde..... SMS naar een nummer voor het opvragen van je tegoed. "KPN, eeuwen geleden, in hun grotten, de Batavieren deden het al, we leven nu in de 21e eeuw, kom toch......."

m.vr.gr,

Will Traets

Admin: Titel aangepast ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Erik_ 8 juni 2016, 11:38

Hoi Will, het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden tussen de facturatiesysteem aanpassing van afgelopen periode en de veranderingen in KPN ID nu. Hierdoor kan je inderdaad niet op de normale manier zoals je gewend bent met de app je abonnement beheren en inzien. Wel hebben we voor klanten zoals jij, die al wel een MijnKPN account hebben maar dit nu niet kunnen gebruiken een tijdelijke MijnKPN ingericht. Je vindt deze tijdelijke MijnKPN hier. Je kunt daar inloggen met je oude inloggegevens en alles inzien en beheren zoals je gewend bent.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Will, het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden tussen de facturatiesysteem aanpassing van afgelopen periode en de veranderingen in KPN ID nu. Hierdoor kan je inderdaad niet op de normale manier zoals je gewend bent met de app je abonnement beheren en inzien. Wel hebben we voor klanten zoals jij, die al wel een MijnKPN account hebben maar dit nu niet kunnen gebruiken een tijdelijke MijnKPN ingericht. Je vindt deze tijdelijke MijnKPN hier. Je kunt daar inloggen met je oude inloggegevens en alles inzien en beheren zoals je gewend bent.

Beste Erik,

hartelijk dank voor de snelle reactie met ook een oplossing waar ik iets mee kan. Nu kunnen we verder.

m.vr.gr,

Will Traets

Erik_ schreef op 8 jun '16 om 11:38u
Hoi Will, het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden tussen de facturatiesysteem aanpassing van afgelopen periode en de veranderingen in KPN ID nu. Hierdoor kan je inderdaad niet op de normale manier zoals je gewend bent met de app je abonnement beheren en inzien. Wel hebben we voor klanten zoals jij, die al wel een MijnKPN account hebben maar dit nu niet kunnen gebruiken een tijdelijke MijnKPN ingericht. Je vindt deze tijdelijke MijnKPN hier. Je kunt daar inloggen met je oude inloggegevens en alles inzien en beheren zoals je gewend bent.

 
EEEUh, als ik extra mb's in wil komen deze maand?

Reputatie 7
Badge +27
Extra MB's kun je aanschaffen door een sms te sturen. Op deze pagina vind je meer informatie.

In het kort: je kunt een sms sturen met hoeveel MB je wilt. Dan wordt de bundel toegevoegd en loopt automatisch tot het einde van de maand. Als je de extra MB's op hebt val je terug naar een lagere snelheid, je gaat niet extra betalen. De extra MB's zijn wel stapelbaar. Dus als je bundel op is voor het einde van de maand kun je opnieuw toevoegen.

  • Voor 1000 MB: stuur 1000MB AAN naar 1266
  • Voor 250 MB: stuur 250MB AAN naar 1266

Reageer