Beantwoord

Tekst van belangrijke KPNchat niet via mail ontvangen, wil graag kopie

  • 9 July 2019
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Badge
Op 08-07-2019 gechat met KPN, hierin belangrijke afspraken vastgelegd over abt. + voorwaarden + kosten. Helaas is er geen kopie van deze chat na afsluiten door mij ontvangen via mijn email, zoals dat wel gebruikelijk is

Vraag: Via Mijn KPN kan ik geen kopie chat opvragen, gezien de inhoud wil ik deze wel graag ontvangen. Hoe is dit te regelen? Voor alle duidelijkheid: Het gaat om de chat van 08-07 die om 19.46 uur is afgesloten (meer keren op die datum gechat...)
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 July 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Chaplin201 . Welkom op het forum.
Ik kan niet beloven of me dit lukt. Over het algemeen worden afspraken die in zo chat gemaakt worden ook nog eens bevestigd in een bevestigingsbrief. Heb je die gekregen? Is er onduidelijkheid over bepaalde afspraken?
Badge
Inmiddels nu een bevestiging ontvangen. Het gaat mij er om dat (de werking van) Sneller Internet Buitengebied 4G echt een noodzakelijke voorwaarde is voor het nieuwe abt. Anders is er eenvoudigweg niet voldoende snelheid voor iTV. Wil niet met een abt. voor 1 jaar zitten waar je niets aan hebt. Dit ook in chat benadrukt, vandaar dat ik graag een kopie zou willen.
Ah, dat is mooi om te lezen.
Ik heb het chatlog kunnen achterhalen en dat heb ik je privé toegestuurd. 🙂
Badge
Hartstikke bedankt, Erwin, fijn dat je zoveel moeite hebt gedaan! 👍
Graag gedaan. Mochten er later nog vragen opborrelen, weet je mij te vinden! 🙂