Beantwoord

Telefooninstellingen mijn KPN

In mijn KPN stat het vaste nummer, waaaronder ik (meestal niet) bereikbaar ben. Een enkele keer is dat vervelend, dus ik dacht, ik verander het even in Mijn KPN. Maar dat schijnt niet te kunnen. Ik kan het toestel doorschakelen maar dat geldt dan voot alles, ook niet de bedoeling.
icon

Beste antwoord door Vikash 31 augustus 2018, 09:06

Helaas hebben we niets meer van je gehoord en is het KPN Forum profiel nog niet aangevuld. Heb je inmiddels zelf het contact telefoonnummer aangepast? Mocht je onze hulp nog nodig hebben hierbij dan horen we dat graag van je. Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag Jacob, welkom op het forum. Begrijp ik het goed dat je het contact telefoonnummer wilt wijzigen? Ik zal je daarin verderhelpen. Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zou je in het Persoonlijke opmerkingen veld willen aangeven welke telefoonnummer je graag als contact telefoonnummer wil opgeven? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je wijzigen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +15
Helaas hebben we niets meer van je gehoord en is het KPN Forum profiel nog niet aangevuld. Heb je inmiddels zelf het contact telefoonnummer aangepast? Mocht je onze hulp nog nodig hebben hierbij dan horen we dat graag van je. Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402.

Reageer