Beantwoord

Telfort koppelen op MijnKPN

  • 29 January 2020
  • 10 reacties
  • 1035 keer bekeken

Beste lezers,

 

Op mijn vorige adres had ik KPN mobiel + Telfort internet. Op mijn nieuwe adres, precies het zelfde! Alleen nu zijn mijn kortingen weg en mijn extra MB's op mijn mobiel. Dit al 4 maand! Dit is korting mislopen en MB's missen!

 

In MijnKPN kan ik mijn Telfort internet niet koppelen voor een rede.
Help! Iemand?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 31 January 2020, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Dat je deze daar niet kan koppelen klopt, jou voordelen horen mee te verhuizen daar voor moeten wel beide producten op dezelfde adres staan klein typefoutje kan al genoeg zijn.

Helaas werkt nu de Telfort compleet site momenteel niet.

Een moderator zal dit oppakken zodra je vraag aan de beurt is.

Dankjewel, Galdor68

Reputatie 7

Hallo @GerichtAntwoord, welkom op het KPN forum. Telfort Thuis kan je nog niet koppelen aan de MijnKPN, op dit moment zijn alleen de mobiele Telfort naar KPN overgezet. De Thuis aansluitingen volgen later dit jaar pas. Tot die tijd zal je het Thuis pakket nog in de Mijn Telfort kunnen vinden.

Voor de oud Telfort mobiele abonnementen worden de bundels momenteel niet goed weergegeven, zoals de link van Galdor ook al aangeeft. Je zegt dat je al 4 maanden geen extra bundels had? Voordat het abonnement was overgezet ook al dus? Ik kijk graag met je mee wat ik daarover kan zien, daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Als je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) en het bewuste 06-nummer aan je forumprofiel kunt toevoegen kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.

Maar hoe kun je dan op je nieuwe KNP ID aanspraak maken op combinatiekorting (bijvoorbeeld bij verlengen van een mobiel abonnement)? Lijkt me dat dit wel zou moeten kunnen, toch?

 

Maar hoe kun je dan op je nieuwe KNP ID aanspraak maken op combinatiekorting (bijvoorbeeld bij verlengen van een mobiel abonnement)? Lijkt me dat dit wel zou moeten kunnen, toch?

 

Nog niet voor Telfort Combivoordeel problemen met de verdubbellaar moeten we hier zijn. Voor de Thuis voordelen het Telfort forum als je nu verlengt geldt Telfort Compleet 

Wat ik niet snap, eerst heb ik wel korting en dan niet! Het gaat hier overgens over KPN Mobiel en Telfort Internet.

Hoe bedoel je dat precies de €5,00 korting op de Telfort thuis factuur dan ben je niet de enige.

Sluit je maar aan in dit Telfort topic. Mogelijk moet er vanuit KPN ook iets gebeuren gezien bij iedereen de Compleet voordeel optie niet meer kiesbaar is, kan het niet via Mijn Telfort.

Reputatie 7

Op het Telfort forum is er inderdaad een meldingstopic aangemaakt over missende CombiVoordelen, daarin wordt aangegeven dat dit nu verder wordt onderzocht. Als er meer bekend is zal Telfort dat in dat topic delen.

Beste iedereen,

 

ik had vroeger alles in een van Telfort (telefoon, wifi, televisie) en sinds de integratie naar kpn, waar volgens e-mails en berichten in de media “ik niks van zou merken (...)” - ben ik toch het overzicht kwijt. 
 

Nog altijd heb ik gescheiden afschriften en gescheiden producten. Waarbij mijn voordelen van het Compleet bij een aanbieder weg lijken te zijn. 
Zo kan ik bijvoorbeeld nog niet koppelen/inloggen op mijn kpn, bij het gedeelde Thuis. Ik heb daarover een maand geleden gebeld, en “eind juli zou dat definitief verholpen zijn/ diensten zouden toen samen gaan.

 

Ik had daar toen al mijn bedenkingen bij en het leek me toen al een smoesje, en inderdaad, alweer bijna september, maar nog steeds zegt de kpn app dat ik geen kpn thuis heb..

 

Ik wil inmiddels weg bij zowel Telfort als KPN, want ik word voor mijn gevoel al sinds de eerste berichten over dat ze samen zouden gaan voorgelogen en aan het lijntje gehouden. Het klopt gewoon feitelijk niet wat mij soms gemaild wordt over hoe snel en gemakkelijk dit proces zou gaan. 
 

wie helpt mij?

 

Vriendelijke groet, 

 

Joost

 

Hallo @Joost van Kampen , het lijkt mij weinig zin te hebben je nu nog te helpen als je geen klant meer bent van Telfort/KPN.

Wat is de meerwaarde van onze hulp?

En wat voor hulp verwacht je?

Vorig jaar is Telfort mobiel prepaid overgegaan naar KPN

Begin dit jaar is Telfort mobiel postpaid overgegaan naar KPN

In de loop van dit jaar wordt Telfort Thuis gemigreerd naar KPN, de voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang, daarom kun je Telfort Thuis binnen MijnKPN ook niet toevoegen als product.

Telfort Thuis is nog een aparte provider.

Weet je voldoende zo?