Beantwoord

Telfort overgang KPN MijnKPN app

  • 13 October 2020
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen dat de overgang van Telfort naar kpn een stap verder is. 
Met de vraag een KPN ID aan te maken etc.

Nu had ik al een KPN ID en ook de mijn KPN app. is het nu de bedoeling dat ik hier mijn producten in kan terug vinden? want die komen niet te voorschijn.  

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 October 2020, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @gert123456, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN. Als je een KPN ID hebt kan je jouw TFT pakket daar aan koppelen. Als je bent ingelogd kan je naar de product pagina gaan en de stappen volgen om een Thuis pakket te koppelen. Lukt het daarna om het abonnement te zien?

Verder dan dit komt het niet.

Reputatie 7

Het bovenste deel ziet eruit alsof het nog aan het laden is, blijft dat hierop staan of verandert het na een tijdje? Als het zo blijft kan je de link ook op een computer proberen, en zou je zo kunnen kijken wat er dan gebeurt?

Dit blijft ook op een vaste pc in de webbrowser zo weergegeven

 

Reputatie 7

Dat is vreemd @gert123456! Zijn er aan deze KPN ID andere producten gekoppeld, zoals bijvoorbeeld een mobiel abonnement? Als dat niet zo is, kan je ook een nieuwe KPN ID aanmaken, lukt het daarmee wel om producten te koppelen?

Reputatie 7

Hoi @gert123456, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt om een nieuw KPN ID aan te maken en het abonnement daar aan te koppelen?

Heb het "opgelost". Als ik op ontkoppelen druk komen ze tevoorschijn. Dan kan ik ze ontkoppelen en opnieuw koppelen. Dan kan ik er op klikken. 

 

Helaas krijg ik maar 1 product te zien. Dan moet ik het product dat ik wil inzien opnieuw koppelen... 

Reputatie 7

Dat klinkt niet als een blijvende oplossing dus. Wat voor product krijg je precies te zien? Je kunt meerdere producten koppelen aan MijnKPN, elke keer ontkoppelen en weer koppelen zou niet moeten. Als je bij de eerder genoemde product pagina kijkt, wat voor pakketten zie je daar dan staan? Zijn dat wel al jouw producten?