Beantwoord

Telfort Product koppelen aan MijnKPN lukt niet

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Net contact gehad met KPN over een trage en wegvallende internetverbinding (Al maanden last van). Echter werd mij verwezen om een KPN WIFI Manager uit te voeren. Ik zie dat ik daar geen gekoppelde producten heb, waardoor ik de tests niet kan uitvoeren. Vervolgens probeer ik een product te koppelen, is het scherm continu aan het laden. Ik wacht al meer dan half uur om een actie uit te kunnen voeren. Ik heb al lange tijd last van een slecht internetverbinding en ieder keer wordt er mij hetzelfde verteld. Wordt er onderhand zat van!!! Hoe moeilijk is het nou om iets op te lossen. Ik heb hier net ook even andere recente berichten gelezen, waarvan de Telfort producten nog niet mogelijk zijn om te koppelen. De klantenservice zei in ieder geval wat anders tegen mij!

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 October 2020, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Zeylan24. Als jouw Telfort pakket naar ons is overgezet zou je het inderdaad aan MijnKPN moeten kunnen koppelen. Het kan zijn dat je gelezen hebt dat het niet kon, maar dat was vermoedelijk bij situaties voordat het pakket naar ons over was. Toen kon het niet namelijk. We zijn nu bezig met alle Telfort pakketten overzetten naar KPN, zoals je weet. Zodra een pakket is overgezet, kan het aan MijnKPN gekoppeld worden.

Heb jij een bericht gekregen dat jouw pakket is overgezet? Krijg je dit beeld van laden dan in elke browser, of is dat in een specifieke? Ik denk graag met je mee.

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Zeylan24, is het koppelen nog gelukt? Als dat niet zo is horen we het graag van je.