Beantwoord

Telfort thuis koppelen met nieuw kpn mobiel abbo

  • 2 April 2020
  • 4 reacties
  • 241 keer bekeken

Beste, 

Hoe kan ik mijn Telfort thuis koppelen in de kpn app. Ik zie mijn nieuwe kpn abbo wel met oude Telfort nummer wat ik meeneem. Echter kan ik mijn Telfort thuis niet toevoegen. Fout is er is nog geen kpn op uw adres. Hoe krijg ik deze twee abbo, nu wel gekoppeld? 

 

Groet arjen

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 6 April 2020, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ArjenE, welkom op het forum!

Telfort mobiel is over gegaan naar KPN, Telfort thuis is echter nog gewoon helemaal Telfort en staat nog los van KPN en de MijnKPN app :slight_smile: Je kunt hiervoor de Telfort app blijven gebruiken totdat ook Telfort thuis over gaat naar KPN!

Helder, maar dat betekent voor mij dus nu wel dat ik zowel bij telfort als bij kpn geen voordeel heb bij een tv/internet abonnement en een mobiel abonnement.  

Reputatie 7
Badge +20

Ah, het koppelen van een Telfort en KPN abonnement, staat verder helemaal los van de MijnKPN app of de Telfort app  :slight_smile:

Je kunt hiervoor terecht op de aanmeldingspagina voor Telfort Compleet!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is :slight_smile:  Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!