[Testers gezocht] Automatisch MB's delen in de MijnKPN app

  • 26 April 2022
  • 55 reacties
  • 1547 keer bekeken
[Testers gezocht] Automatisch MB's delen in de MijnKPN app

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

55 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Op je screenshots ziet het er uit alsof je momenteel niet automatisch MB's deelt 😅 je kunt het dan ook niet stopzetten.

Reputatie 7
Badge +22

@Thomas ik heb het voor elkaar, alles opnieuw geïnstalleerd. En doet het nu wel, weet niet wat er was iets van een “bugje”. Maar nu werkt ie wel. En het is de originele app uit de AppStore van Apple. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! 😊

Reputatie 7
Badge +22

@Shyrin_ het is zelfs veranderd bij “automatisch MB’s delen: 

1,3 en 2,5 GB??? 😂 Die heb ik niet eerder gezien. Ook hierbij is de 5 GB weg. Want ik krijg iedere maand 5 GB van me vriendin, dat blijft ook keurig zo staan. Maar ik heb “Anders namelijk” gebruikt en “5 GB” ingetypt. Maar dit heeft inderdaad niks te maken waar deze topic overgaat. Maar wou het hier even gezegd hebben omdat 5 GB ook weg is bij deze bundels. 😉



*Admin: reactie verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Met alle door jullie gegeven feedback hebben we het ‘Automatisch MB's delen’ kunnen implementeren in de MijnKPN app. Alle feedback hebben we mee kunnen nemen en zullen we de aankomende tijd meenemen in verbeteringen in de MijnKPN app. Voor vragen over automatisch MB's delen kan je terecht in topic erover. Ook namens de collega's achter de app: bedankt!