Ik kan in mijn kpn het product thuis niet koppelen met mobiel in de app
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelIk kan in mijn kpn het product thuis niet koppelen met mobiel in de app
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Het koppelen van jouw producten kun je het beste doen op Mijn KPN via jouw PC of tablet.
Dus niet in de app.
Op de laptop lukt het ook niet,mijn thuisabbonement is vandaag in gegaan
OK, dan kan het zomaar zijn dat je nog één of twee dagen geduld moet hebben. Mogelijk is de administratie van KPN nog niet bijgewerkt.
Dankjewel
Hi
In dat geval ben ik benieuwd of je verbonden bent met jouw KPN internetverbinding op het moment van koppelen. Daarnaast hoor ik dan graag welke stappen je neemt om het abonnement aan MijnKPN te koppelen.
Laat je me weten hoe het ervoor staat?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.