Beantwoord

Thuis koppelen lukt niet

  • 30 May 2020
  • 13 reacties
  • 310 keer bekeken

Het lukt mij niet om thuis te koppelen aan mijn KPN ID. Mobiel is wel gelukt

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 June 2020, 17:20

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Brommans krijg je een foutmelding? Je bent bijvoorbeeld nog bij Telfort Thuis? Dat wordt pas later (dit jaar?) gemigreerd naar KPN.

Hi,ja krijg een foutmelding maar zit niet bij Telfort. Ben in maart weer in Nederland komen wonen, heb dus geen ander abonnement in Nederland

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Brommans kan je deze foutmelding nog met ons delen? Misschien heeft een mede forumlid een idee.

CONNECT_SERVICE_CUSTOMER_NOT_ACTIVE

Reputatie 7
Badge +28

Probeer eens in te loggen op Mijn KPN via een andere browser.

 

Helaas, werkt ook niet:sweat:

Reputatie 7
Badge +28

Heb je toevallig KPN Veilig in gebruik? Zet dan de browsebeveiliging even uit of voeg de website van KPN toe aan de veilige websites. 

Ook dat werkt niet jammer genoeg

Reputatie 7
Badge +17

@Brommans Welkom hier op ons Forum! Bedankt voor je vraag en excuses voor de late reactie. Je ontvangt een bijzondere melding, waarbij bij mij niet direct een belletje gaat rinkelen. 
Je hebt al een andere browser geprobeerd. Meer dan deze tip, kan ik zo 1..2..3.. niet bedenken helaas. 
Aangezien mijn reactie redelijk laat komt, vraag ik mij af of het inmiddels gelukt is of dat je de melding nog steeds ontvangt? In het laatste geval kijk ik graag even met je mee.
Om mee te kijken heb ik gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +28

@Brommans  

Als een andere browser niet helpt, dan kunnen we wat anders verzinnen. Er schiet mij nog een laatste tip te binnen. Leeg eens jouw internetgeschiedenis en cookies. En probeer het daarna nog eens. 

Reputatie 7
Badge +28

@Brommans  

Er schiet mij nog een laatste tip te binnen. Leeg eens jouw internetgeschiedenis en cookies. En probeer het daarna nog eens. 

 

@Brommans 

Heeft het wissen van jouw browsegeschiedenis nog geholpen? Kun je nu wel jouw abonnement koppelen in Mijn KPN? 

Reputatie 7
Badge +17

@Brommans Ook ik ben benieuwd of het inmiddels is gelukt. Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? 

Reputatie 7
Badge +17

@Brommans We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag

Reageer