Beantwoord

Thuisabonnement verwijderen uit MijnKPN lukt niet

  • 10 January 2023
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 2

Goedendag allen,

In de MijnKpn app op mijn telefoon heb ik mijn producten staan. Via de mijnkpn op internet heb ik een extra product, die ik niet kan verwijderen/verbergen. Dit is een ‘thuis’. Lang verhaal kort, ik heb voor mijn vader een Internet+Bellen aangevraagd (die inmiddels geleverd is), en die staat op de 1 of andere manier op mijn account. Als ik daarop klik, dan zie ik dat het meeste ‘niet beschikbaar’ is. Dit omdat de 1e aanvraag niet goed ging. Ik kan bij deze (dus) niet kiezen voor verbergen. Kan deze op de 1 of andere manier verwijderd worden, hoe kan ik dat regelen, en welek gegevens zijn er dan nodig?

Alvast bedankt! Gertjan

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 January 2023, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @gertjana ,

Het "extra" product kun je alleen in de MijnKPN App verwijderen door te klikken op “Producten” en vervolgens onderaan op “Verbergen”.

Lukt het niet? 

Maak dan anders even een heel nieuw KPN ID aan via een ander e-mailadres. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @gertjana ,

Het "extra" product kun je alleen in de MijnKPN App verwijderen door te klikken op “Producten” en vervolgens onderaan op “Verbergen”.

Lukt het niet? 

Maak dan anders even een heel nieuw KPN ID aan via een ander e-mailadres. 

@gertjana

Is het zo gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Noordzee 

In MijnKPN kan dat al geruime tijd niet meer. De optie “Verwijder product” is daar niet meer.
Alleen in de MijnKPN App kan je een product nog “Verbergen”.

Reputatie 7
Badge +28

OK, dankjewel @RBxx. Ik pas het hierboven dan aan om verwarring te voorkomen.   

Reputatie 2

Het bleek het makkelijkst om mijn account te verwijderen en een nieuwe te maken. Opgelost! 
dank voor de aanwijzingen 

Reputatie 7
Badge +28

Fijn zo👍 En graag geholpen natuurlijk.